terhebat dari ...piouSpdosH..

Wednesday, 6 April 2011

saya harap awak baca nie

assalamualaikum wahai reader sekalian...

"setahun kita bersama.. macam-macam dugaan yang kita telah lalui kan.. tapi banyak perkara yang megguris perasaan daripada perkara yang membahagiakan kita..."

"kalau awk nak tahu.. setiap kali ada problem atau masalah tentang kita... saya menangis malam-malam.. sebelum tido.. sedih sangat bila jadi camtu... sebab saya sayang awak masa tue.. pastu saya pikir.. kenapa kita tak pernah nak bahagia..."

"secara jujur saya jeles dengan kebahagian orang lain.. lagi-lagi tengok kebahagian kawan rapat saya.. awak ahu kan sape.. saya pernah tanya kat awk.. kenapa kita jadi camni.. pastu awk macam salahkan saya.. dan mungkin benar itu salah saya.. saya terima.."

"sekarang kita dah takde pape.. saya harap awk bahagia bila jumpa penganti saya.. sampai sekarang saya tak cari pengganti awak.. sebab saya takut untuk melalui perkara sebegitu... biarlah waktu yang menentukan..."



wah.. atq berjiwang pulak kali nie.. haha.. gara-gara sis qaseh la nie.. cc kepada kyle.. 

6 pengondam setia:

athirah said...

dapat jangkitan jiwang dr qaseh ea... blog qaseh mmg rs sentimental je bila masuk sana.. HAHAHHAHAHA...


kl mood jiwang mmg suka terjah sana... heheheheh

forever love said...

athirah : huhu.. a'ah la gak.. dapat jangkitan dari die.. haha...

ingatkan takde sape nak baca.. haha.. grrrr

Qaseh dalia adelia said...

haha wah atiq jiwang yeyyy haha ..nnt sok sis promote ye ..td line sengal sory

forever love said...

Qaseh dalia adelia : tak yah.. malu la....

❦ a.y.u ❦ said...

syahdu nye citer die..hahaha

forever love said...

❦ a.y.u ❦ : grrr... awk nie kan.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...