terhebat dari ...piouSpdosH..

Monday, 11 April 2011

mulakan HARI dengan SENYUMAN dan SEMANGAT

assalamualaikum wahai reader sekalian..

hari isnin sudah.. yeay! atq berjaya bekerja selama 2 mnggu straight... wee~ manyak syiok... so.. hari nie atq tak rasa pun malas nak pi keje.. yela.. sebab dah keje dari 2 minggu lepas.. memang tak rasa rehat pun.. tibe-tibe je dah ari isnin...

hari isnin je.. mesti ramai yang tak suke.. sebab nya permulaan hari dalam minggu tue.. permulaan kelas.. permulaan keje.. hihi... pe kata setiap hari isnin.. kita set dalam minda nie. hari yang best.. hari yang bermakna.. kompem suke hari isnin kan... yela.. gaji masuk.. ilmu dapat.. hihi

pagi-pagi kene senyum.. baru lah hari kita bersemangat.. kalau pagi-pagi dah masam mencuka.. mana nak hari kita best.. hari yang semangat.. selalunya begitu.. 

tengok.. kamen rider pun semangat.. takkan korang tak semangat


"SENYUM KAN SEDEKAH"
so.. mulakan minggu nie dengan senyuman.. dan cuba bersemangat untuk permulaan minggu ini... insyaAllah semua baik-baik saja...


kertas pun reti senyum

14 pengondam setia:

mynameismy said...

senyum.. tak perlu kata apa2...heheh..;)

Qaseh dalia adelia said...

cenyummmm tak perlu kata apa2..hehe

forever love said...

mynameismy : hehe.. hanya senyum.. tp jangan senyum kambing sudah.. hihi

forever love said...

Qaseh dalia adelia : senyum macam gambar profile tue kn molek.. hihi

nur amalina athman said...

akak..hepy nampak..hehe..bagus2

Pembawa_Wacana said...

senyum lah...senyum lah..ahai cek mek molek..:)

forever love said...

nur amalina athman: menceriakan diri je dik.. sebenarnya tengah penat.. sebab tue malam tadi tido awl.

forever love said...

Pembawa_Wacana: hehe.. betul3... macam m daud kilau da.. hihi

Sunah Mohammad said...

:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ummi senyum kat atq ni..

forever love said...

Sunah Mohammad : :) balik kat kak sunah

forever love said...

Lydia Miza(Aidyl Azim): hehe... manis nya senyuman ummi..

bantalbucuk said...

boleh tak kita tukar nama ari isnin jadi jumaat..? sebab nama isnin tu dah sebati dengan maksud 'permulaan hari'..hehe

forever love said...

bantalbucuk: haha. anggap la ari senin nie pengakhiran hari utk minggu nie.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...