terhebat dari ...piouSpdosH..

Sunday, 10 April 2011

andai ini HARI TERAKHIR ku

assalamualaikum wahai reader sekalian..

1230 malam.. 10 april 2011.. ahad...

hari ahad dah rupanya.. sungguh cepat masa berlalu.. umur pun makin meningkat.. terasa makin dekat dengan mati... siyes tak tipu...

dari siang tadi sebenarnya atq pikir pasal nie... sangat tak sedap hati... kalau ditakdirkan hari nie hari terakhir atq... ya Allah.... :(

atq masih tak bersedia utk pergi dari dunia nie.. bukan sebab atq sayang kan dunia nie.. tapi sebab atq tahu.. atq banyak sangat dosa kat dunia nie... amalan atq tak cukup lagi untuk menempuh alam yang satu lagi tue... sekarang nie.. atq masih berusaha menambah amalan atq.. untuk persediaan menghadapi alam yang kekal tue... 

tapi sebelum tue.. atq nak mintak maaf kat semua yang megenali diri atq nie.. andai atq ada terguris perasaan kamu semua.. secara sengaja atau tidak sengaja... termengumpat dibelakang.. bergurau terlebih senda dan seumpama dengannya.. maafkan atq.. satu lagi.. andai atq ada hutang dengan kamu.. minta.. selagi roh dan jasad atq masih bersatu..


"andai ini hari terakhir aku... jangan menghantar ku dengan tangisan.. relakan aku pergi.. doakan semoga aku aman di sana... jangan lupakan aku.. segala kenangan yang telah diukir bersama... "
 


*tibe-tibe terasa macam dah dekar sangat dengan perkara nie

10 pengondam setia:

nur amalina athman said...

HAISHH..AKAK NIE..:(

MaiRa QuEeN said...

sis wat maira tersentap sekejap..

forever love said...

nur amalina athman: maaf ye...

forever love said...

MaiRa QuEeN : maaf kan saya if ada kesalahan yg saya buat...

nabila_alia said...

aduy kak atiq..sgt sedeyh ;((

forever love said...

nabila_alia : jangan sedih2...

Sunah Mohammad said...

jika ini hari terakhirku...moga Allah bagi kekuatan untuk mereka2 yang aku tinggalkan..ameen...

maaf juga atiq atas segala kesilapan akak...

forever love said...

Sunah Mohammad: akk makin buat atq sebak....

akk takde salah dengan atq pun.. dan atq maaf kan...

piouspdosh said...

andai tika ini juga aku bakal menyusul pergi, aku juga mohon kepada MU, agar dikuatkan mereka2 dan kalian2 menerima segala kehendakMU

Maaf atas segala keterlanjuran~

forever love said...

piouspdosh: amin awk...

maaf juga.. awk takde buat salah kat saya pun.. awk banyak mengingatkan saya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...