terhebat dari ...piouSpdosH..

Monday 21 February 2011

propaganda YAHUDI

assalamualaikum wahai semua readers sekalian

dah lama atq nak share perkara nie dengan readers semua..tapi masa tak mengizinkan dan kemalasan menguasai diri..tapi hari nie atq nekad dan tekad nak share gak..

dalam kehidupan seharian kita, dalam sedar tak sedar, kita telah pun mengikut cara yahudi, lagi-lagi bila kita bergambar, so kalo dah setiap hari amik gambar, dan buat benda yang sama, macam mana erk.?

atq just nak share RAHSIA SIMBOL YAHUDI..banyak simbol yang ada..tapi atq amk yang selalu kita buat je..kalo banyak-banyak pun..korang bukannya ingat, bukannya nak baca panjang-panjang..haha..ok dah!

simbol 1: TOLONG DIAM




isyarat yang sering kita lakukan ialah 'diam' dengan cara meletakkan jari telunjuk secara menegak pada hujung mulut. dalam amalan FREEMASON dan berdasarkan buku-buku panduan, simbol diam dipercayai digunakan sebagai satu isyarat amalan khusus supayaahli-ahlinya agar tidak memperkatakan sesuatu. kemungkinan juga ia merupakan amaran kepada ahli-ahli agar sesuatu perancangan rahsia tidak didedahkan.

menurut Marrs, setiap peringkat darjah Freemason yang bakal dipakai oleh ahlinya, harus mengemukakan satu sumpah yang menyebut bahawa dirinya berjanji tidak akan membocorkan arahan rahsia yang diamanahkan. ahli itu juga harus berjanji bahawa dirinya haruslah sanggup menerima hukuman yang dtetapkan.

contoh lafaz angkat sumpah berkaitan isyarat 'DIAM' dalam Fremason yang membuktikan ia adalah amaran yang keras :-
"...binding myself under no less penalty than that of having my throat cut across, my tongue torn out by its roots, and my body buried in the rough sands of the sea, at low-water mark, where the tide ebbs and flows twice in twenty-four hours, should I ever knowingly violate this my Entered Apprentice obligation.


simbol 'diam' yang diamalkan oleh Freemason ditiru daripada dewa langit Mesir Purba Harpocrates.

 simbol 2: TANDUK SYAITAN ATAU I LOVE U SATAN



bagi pencipta bahasa isyarat untuk orang bisu dan pekak, simbol ini dicipta untuk membawa maksud " i love u". sehingga sekarang isyarat tangan seperti ini telah diterima pakai sebagai isyarat universal untuk semua bangsa bagi menggambarkan perasaan "i love u" atau "aku cinta padamu"


namun, analisis Texe Marss dalam Codex Magica menunjukkan suatu tanda jelas bahawa simbol ini digunakan oleh golongan tertentu sebagai menunjukkan sifat PENYEMBAHAN dan rasa CINTA kepada unsur-unsur kesyaitanan. maka Marss menyimpulkan simbol ini bermaksud 'i love u SATAN'


para penyelidik konspirasi cuba menyimpulkan bahawa isyarat "i love u" yang dicipta Halen (pencipta bahasa isyarat) sebenarnya diadaptasi dari isyarat yang berunsurkan kesyaitanan. ia berasaskan kenyataan beliau dalam buku Light in My Darkness. Halen menyebutkan bahawa beliau amat menkagumi pandangan Emanuel Swedenborg (meminati amalan mistik & kerohanian bercorak falsafah agama, mendakwa dirinya diamanahkan oleh tuhan kristian untuk memperbetulkan semula ajaran kristian) sebagai pegangan dalam mencapai visi hidupnya  


simbol 3: TANDA OK



perlu kita ketahui bahawa simbol OK tidak akan dibuat oleh seseorang jika tiada pihak kedua bertanyakan sesuatu.

ini kerana, simbol Ok membawa maksud mengikut kepercayaan bagi pengamal Tantra Yoga (ritual seks), sibol OK membawa maksud keghairahan. bagi masyarakat Pagan, tiga jari yang dibuka ditengah membawa maksud 3 ahli triniti (3 tuhan disembah). manakala masyarakat hidu pecaya bahawa simbol kesempurnaan yang paling suci (revered mudra)

golongan Freemason, simbol ok membawa maksud simbol alat kelamin perempuan(yoni). bagi pengamal ajaran kesyaitanan, tiga jari yang dibuka merujuk kepada 3 tuhan sembahan iaitu Iblis, Dewa Babylon & Antichrist (Dajjal). dalam Illuminati, simbol ini membawa maksud The Divine king atau Antichrist

simbol 4: KEJAYAAN UNTUK SYAITAN



Dr Cathy Burns menerangkan dalam bukunya yang bertajuk Masonic and Occult Symbols Illustrated bahawa dua jari yang terbuak merujuk kepada amalan dalam ajaran Freemason. dua jari itu menggambarkan dua ciri yang ditonjolkan iaitu baik dan jahat, syurga dan neraka. selain itu, ia dianggap sebagai perlambagan kepada tanduk Baphomet iaitu tuhan berkepala kambing yang dipuja pengamal ajaran kesyaitanan.


akhirnya..siap pun.fuh penat, tapi xpe..sebab benda nie..atq sanggup taip panjang-panjang..alamak..terpanjang lak..hihi..ok erk korang..hihi

sumber: Rahsia Simbol Yahudi, membongkar rahsia simbol Freemason, Illuminati, peace, walt disney nazi, dollar......

23 pengondam setia:

apezs shah said...

wah macam tak percaya je..
kebarangkalian selalu juga menggunakan simbol2 ini.

Epola said...

yg peace tu mcm penah dgr.
huhuh -_-"

salam singgah ;)
flw suda ini belog! ^^

Epola-Taylor Swift punya rahsia

forever love said...

apezs shah: tuela..atq taw pun sebab baca..kalo x..xdenya tahu gak..

forever love said...

Epola: atq taw xleh buat je..tp sebab die xtaw..

Areyoudys said...

as salam..
oh~ terima kasih tiq ;)

sila rujuk sini juga.penting.


http://fadzli-rt.blogspot.com/2010/12/dunia-islam-perlu-sekat-neo-holocaust.html

Sunah Sakura said...

salam dear~ fuhh! banyaknya maklumat!

forever love said...

...: sama2..okie..thnx ya

zaty faisol said...

selalu dengar yg peace tu jehh. tak sangka yg laen2 pn ada maksud tersirat. thnx atiq. ;)

✿melaely said...

simbol yang selalu digunakan ((~_~)) seram!

forever love said...

Sunah Mohammad : huhu..tuela..penat gak menaip td..

forever love said...

zaty faisol : tuela..lagi2 yg ok tue..mmg xtaw pun b4 nie

forever love said...

melaely : lepas nie kene ubah lak..bahaya betol..

Unknown said...

abang.. nak share dalam blog saya boleh? http://jalan-tanpa-episod.blogspot.com

forever love said...

yana :)) : boleh3..amikla..tp backlink balik k..

Unknown said...

ok.. thanx abg encem.. ececehh.. membodek!! haha..

forever love said...

yana :)): dik..saya perempuan la

Unknown said...

hahaha.. silap.. nak ckap akak cantikk.. hahaha... larikkkkkkk... *malu...

forever love said...

yana :)) : huhu..dan3 je erk...saya perempuan taw

APi said...

kalau peace terbalik cam mana pulak eh..
bukan jari yang kat bawah tapi terbalikkan tangan..

forever love said...

APi: yg tue saya xtahu la..xpernah tahu pulak myb sama kot..waallahualam

athirahzaki said...

alamak, dahla selalu tunjuk simbol ni kalau ambik gambar.
haishh.

forever love said...

athirahzaki: so..lepas nie kene la berubah..

Farhan Zukri said...

salam..hurm..pernah baca pasal hal freemason ni..tp, ade orang cakap kalau macam simbol 'ok', 'peace', dsbgnya boleh guna selagi x memesongkan akidah (sekadar mcm posing bergambar ke, ape2 ke) @ tidak digunakan dalam ritual2 tertentu (yg ni mmg sah pesong akidah) macam black metal yg pernah hot kat mesia dolu2) .. diorang gunakan simbol2 gini gak..selebihnya, wallahualam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...