terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday, 12 April 2011

apa SALAH blog saya

assalamualaikum wahai readers sekalian..

sebelum nie dah ada orang cari keyword ATIQ LOVE AINA ... yang nie atq tak kisah sangat sebab atq taw.. kebanyakkan orang yang guna nama ATIQ nie laki.. atq cool...

tapi kali nie.. memang tak nak dimaafkanlah.. yela.. ada ke patut.. atq tak buat semua tue.. sape lah yang cari keyword camtu.. nauzubillah..... dah la baikk orang nya.. nak tahu keyword pe.???

.......
........

.......


bagila gambo nie makan kalo nak die gemok

terukkan.. setahu atq.. atq letak nama ustaz zawawi kat entry menjawab pasal salam tue je.. yang lain takde.... tapi ada ke laki les erk.??

ya Allah ampunkan dosa ku...

16 pengondam setia:

Anonymous said...

yg ni pun x dimaafkan ? ini hanya keyword...adoiiiiiiii

nelly said...

spelah makhluk yang lesbian tu ..pelik2 ..

mynameismy said...

erk

Fira Al said...

itu keyword jela, yang..
mgkin org yg gn keyword 2 dia ada dgr brita camtu psl ustaz zawawi, 2yg dia nk cri kebenarannya di internet. so xheranla.. :)

forever love said...

Anonymous: keyword pun..mesti ada org cari.. grrrr

forever love said...

nelly : huhu. tue la pasal.. pelik..

forever love said...

mynameismy : erk kan.??

forever love said...

Fira Al: even keyword pun.. mesti ada org cari...

Budak Chomot said...

Lelaki lesbian? Err. Haha

forever love said...

Budak Chomot: tue la pasal... salah keyword da tue

kaka1407 said...

permainan keyword je tu...no big deal...hehe..

Alal Yaakub | PM said...

Lelaki Les ! HAHA!

forever love said...

kaka1407: yup.. memang not big deal.. tapi kalau keyword.. mesti ada org yang pernah cari kan..

forever love said...

Alal Yaakub | PM: uhuhu. tue yg pelik tue..

kakchik@ella said...

buat 'pejam' mata je la tiq.

forever love said...

kakchik@ella: huhu.. tue la pasal...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...