terhebat dari ...piouSpdosH..

Saturday, 16 April 2011

Aku Ingin BERUBAH

assalamualaikum wahai reader sekalian 

hurm.. atq dah kene tag dengan yad'z nie.. die nak tahu apa yang atq nak berubah...



sebenarnya atq da selesa dengan kehidupan atq sekarang nie.. tapi takde la sesempurna yang atq nak.. sekadar mencukupi tue pun dah bersyukur...


dalam sekadar mencukupi tue pun.. atq perlu berubah untuk menjadikan ia sempurna.. atq nak berubah menjadi yang lebih sempurna.. ye.. memang dalam dunia nie takde sape yang sempurna.. biasalah.. lain orang.. lain cara tengoknya... mungkin bagi yang sorang nie.. atq dah cukup sempurna.. dan bagi yang sorang nie atq masih tak sempurna.. masih ada salah sini sana...


tak salah kita berubah kepada yang lebih sempurna.. tapi jangan sampai leka. jangan sampai terpesong dari apa yang diajar kepada kita... 


atq nak berubah menjadi yang terbaik dari terbaik... paham tak maksudnya.. kat dunia nie.. semua orang terbaik.. terhebat.. tapi atq nak jadi lagi hebat dari mereka.. terbaik dari mereka.. tapi takdela sampai nak membangga diri.. atq nak bersaing menjadi yang terbaik dalam haluan yang baik.. macam dalam pelajaran.. dalam kehidupan.. tue je..


atq juga nak berubah menjadi seorang muslim yang sentiasa menjaga agama islam nie... atq nak tambah lagi ibadah atq kat dunia nie.. atq takut mati.. atq takut atq tak sempat nak beribadah lagi kat dunia nie...


atq nak jadi orang berguna kepada semua... lagi-lagi pada ibu atq.. atq taknak sakitkan hati die.. apa yang disuruh.. apa yang dikata.. atq nak ikut.. sebab sebelum nie.. atq nakal.. atq degil.. tapi takde la degil sangat. atq nak jadi seorang yang dengar kata...


banyak benda yang atq nak berubah.. tapi nie je la yang atq bagi.. yang lain tue.. biar atq simpan dan ubah sendiri.. 


nak tag ke tak ye...hurm.. tak payah la erk.. tak tahu nak tag sape.. sape nk join.. klik je gambar tue ye...

6 pengondam setia:

Shasha Catering said...

Atq selamat berubah kepada yang lebih baik.

Semoga berjaya.

Aminn...

forever love said...

Shasha Catering: insyaAllah kak..

yad'z said...

ehehehe... ok sis.. thanks.. =)

forever love said...

yad'z: hehe.. sama2 dear

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum.. alhamdulillah. nadh ada terbaca kisah kamu ni. baguslah jika ada niat untuk dari baik kepada terbaik. syukurlah. Nadh mendoakan ya, All the best kamu. semoga berjaya.. ;)

Muslimah Optimis said...

alhamdulillah..semua orang nak berubah menjadi lebih baik kan.. semoga berjaya mencapai cita2..

apapun terima kasih sudi join.. update terkini akan diberitahu di Laman MO.. tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...