terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday, 19 April 2011

ini memang SIFAT ku

assalamualaikum wahai reader sekalian

wah.. hari selasa da.. ok tak permulaan minggu nie.. hope ok.. hope bersemangat menepuh satu lagi minggu nie ok..

pandai kak leen ismail... die dapat teka yang atq nie lembut hati.. even baru beberapa jam jadi friend kat FB.. sebabnya....




atq memang suke minta maaf.. sampai kadangkala orang tue rimas.. sebab atq terlalu cepat rasa bersalah.. evan orang tue kata bukan salah atq


camni la atq.. atq seorang yang terlalu lembut hati.. yang terlalu sensitive... so.. sape nak berkawan dengan atq.. kene terima la sifat atq nie..


tapi bila atq terasa dengan sesorang tue.. bila atq sedih.. jangan risau.. atq akan rawat diri atq sendiri.. dan itulah atq..

maaf sape yang terasa rimas dengan atq nie


*kan dah tertulis apa yang atq selindung selama nie

6 pengondam setia:

Qaseh dalia adelia said...

tak pernah rasa rimas lah syg ..setiap org ade kelemahan kelebihan ..sis pun banyak sgt sifat yg org tak tahu ..hanya tahu gembira tapi kesedihan dismbunyikan sbb takmo org tahu hehe

forever love said...

Qaseh dalia adelia : tapi mungkin ada org rimas... sama la kita.. ada je sedih.. tp taknak la tunjuk... sebab nty org lain rasa sedih lak

Qaseh dalia adelia said...

sape yang rimas tu ..kalau dia rimas biarlah dia ..ada lagi org yg tak rimas kan .. :)

forever love said...

Qaseh dalia adelia : ta tahu sape.. tapi mungkin ada...

Jemari MonteL said...

JM rimasssss.... hahahahaha gegurau jer....
bagos kalo kite sentiase meminta maaf nih, sb e2 mnunjukkan bahawa kite sedar diri kite, sedar salah kite walaupon kite x wat salah.. tp jgn sampai org pijak pale atiq ekss syg :)

forever love said...

Jemari MonteL : huhu. thnx JM ye... insyaAllah tak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...