terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday, 10 May 2011

selamat hari ibu..

assalamualaikum wahai reader sekalian...

dah terlambat ke nak buat entry pasal hari ibu...?? takkan... so.. petang nie atq baru ada masa nak update entry pasal hari ibu..

tahun nie.. sebab atq da keje.. atq ada la buat sambutan hari ibu.. kecil-kecilan je.. kongsi dengan akak atq yang INI.. beli kek je yang mampu...

atq bukan je sambut hari ibu untuk ibu atq.. tapi untuk kakak atq sekali.. hehe.. dah alang-alang diowg balik kan.. sambut je terus...

alang & nayla hana : takde masa sambut hari ibu tue

kek yang atq beli

kek lagi...

along.. sama tak muka dengan atq

ibu dan akid zafran

bzdy akid zafran nie tak lama lagi.. tue yang potong kek sekali tue

ibu, aufa nisai, akid zafran. akid yazdan

makan tangan kiri. tak senonoh

menjeling-menjeling ku bertentang.. marah nampak a'an nie..

haha.. comot...

2 pengondam setia:

piouspdosh said...

Terliur tengok kek tu..hahaha

forever love said...

piouspdosh: hahaha.. abs da.. baru je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...