terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday, 6 May 2011

payahlah kalau semua kerja nak berkira

assalamualaikum wahai reader sekalian...


hurm.. penat lah bekerja dengan orang camni... semua kerja die nak berkira.. yela.. dah la bos yang suruh die... tapi sebahagian atq buat dah...hurm..

sanggup panjat meja + kerusi.. untuk settle kan cat dinding opice nie... siap atq tawar diri untuk buat sikit kat bahagian die... atq dah sedaya upaya buat sampai atas... tapi disebabkan ketinggian atq yang tak mencukupi.. atq buat jela mana yang sampai.. hurm....

payah-payah... takpela.. ikhlas.. tapi tue la.. payah kan bekerja dengan orang yang berkira nie.. hurm..

kalau boleh.. kita jangan berkira sangat... ada hikmah semua tue... pahala lebih lagi...

*sekadar luahan hati je.. camtu la suasana bekerja...

7 pengondam setia:

athirah said...

mana ada berkira T__T

forever love said...

athirah: hahaha.. kamu memang la tak berkira

kAmi dAn mEreKa said...

sabar kan je la, hehe ;)

sarah mohamad said...

biasa lah. sesapa yg berkira ni jenis yg hatinya tak ikhlas. sabar jelah :)

forever love said...

kAmi dAn mEreKa: huhu.. tue la pasal.. hih.. sabo jela..

forever love said...

sarah mohamad: tahu takpe.. mengharapkan balasan je tue.. hurm...

memang bersaba pun

Nurul Afifah said...

kalau ikhlas mesti dpt balasan yg lebih baik dr Allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...