terhebat dari ...piouSpdosH..

Saturday 7 May 2011

doaku untuk ibu-ibu semua

assalamualaikum wahai reader sekalian...

"Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani"

"Ya Tuhan kami, berilah keampunan kepadaku dan kedua-dua ibu bapaku dan sekalian orang-orang mukmin pada hari terjadinya hisab (hari kiamat).. Kau panjangkanlah umur ibu kami.. Kau permudahkanlah segala urus ibu-ibu kami.. Kau berikanlah ibu-ibu kami dengan kesihatan yang baik.. supaya ibu-ibu kami boleh mengerjakan ibadah kepadaMu dengan sempurna sepanjang hayatnya... 

Kau kuatkanlah, tabahkanlah hati ibu-ibu kami untuk menempuh segala dugaan yang diberi olehMu..Kau berilah kedamaian dalam hati ibu-ibu kami.. Kau jauhkanlah ibu-ibu kami daripada tipu daya syaitan.. daripada segala sifat mazmumah.. Kau jauhkanlah ibu-ibu kami daripada seksa alam kubur, seksa api neraka.. jauhkanlah ibu-ibu kami dari fitnah dajjal ya Allah.. ya Rahman.. ya Rahim... Kau jauhkanlah kami dari menderhaka kepada ibu-ibu kami.. Kau tetapkanlah hati kami untuk menyayangi ibu kami seperti mana Engkau menyayanginya ya Allah..

Wahai Tuhan kami, berilah kami di dunia dan di akhirat kebaikan dan hindarkanlah kami dari siksa api neraka. Dan masukkanlah kami ke dalam surga bersama orang-orang yang berbuat baik, wahai Tuhan Yang Maha Mulia, Maha Pengampun dan Tuhan yang menguasai seluruh alam.

amin ya rabbal alamin

2 pengondam setia:

Faridism Production said...

amin :)

Sunah Sakura said...

ameen ya Allah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...