terhebat dari ...piouSpdosH..

Sunday, 22 May 2011

Alhamdulillah.. Ustaz Saya Semakin Stabil

assalamualaikum wahai reader sekalian..


tadi.. atq berpeluang lagi untuk melawat ustaz.. last atq tengok ustaz hari rabu hari tue.. tue pun sekadar masuk 2 min je.. 

dan tadi atq pergi melawat ustaz dengan ibu atq.. ibu atq rakan sejawat die.. dapat lah gak masuk lama kali nie.. siap guard suruh keluar lagi.. ada lagi anak murid die yang nak masuk..

masa atq masuk tadi.. ustaz tengah uat dialisis... nurse yang buat dialisis tue cakap.. ustaz kene buat dialisis 4 jam sekali.. sebab buah pinggang ustaz kedua-dua belah dah rosak..  tapi ustaz dah sedar.. masa atq masuk tue.. ustaz tahu ada orang melawat die.. ustaz bukak mata.. nafas die pun stabil.. cuma kejap-kejap je die macam susah tarik nafas...

rupa-rupanya ustaz ada sakit gaut, dengan kencing manis sebelum nie.. masa ustaz kat hospital tanjung karang.. doktor tak dapat detact sakit ustaz yang lain.. masa ke tukar ke klang tue.. doktor baru tahu yang uah pinggang ustaz kedua-dua belah dah rosak...

ustaz kene tebuk kat leher.. sebab dialisis tue la.. kaki dengan tangan ustaz bengkak... cian sangat-sangat.. ustaz dah kurus... tak macam dulu..

tapi bersyukur sangat-sangat sebab ustaz dah stabil.. ustaz dah sedar.. alhamdulillah.. Maha Suci Allah..

"Ya Allah.. Kau kembalikanlah kesihatan ustaz ku seperti sebelum ini ya Allah"

4 pengondam setia:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Alhamdulillah...syukurlah.ustaz mmg seorang insan yg kuat.moga dia cpt sembuh

yad'z said...

alhamdulilah... mudah2an keadaan dia akan bertambah baik.. sama2 kita doa ye sis.. =)

forever love said...

Lydia Miza(Aidyl Azim) : amin.. kekuatan yg die dapat dari anak murid die.. setiap masa ada je anak murid yg datang melawat..

forever love said...

yad'z : amin.. insyaAllah.. atq harap cmtue juga la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...