terhebat dari ...piouSpdosH..

Wednesday, 4 May 2011

tak boleh ke nak extend sikit masa tue

assalamualaikum wahai reader sekalian..

hurm.. keciwa la dengan perangai budak praktikel kat opice atq nie... pantang buat keje sikit... merungut lebih.. hurm... tue satu..

satu lagi..pantang kul 5.30 petang... nak balik je.. datang dah la agak lewat..even 5 ke 10 minit lewat.. tapi tetap lewat gak... dulu atq kalau datang lewat ke opice.. atq ganti balik masa tue... pernah atq duduk kat opice sampai jam 8 malam sebab nak ganti balik masa yang tak cukup tue.. 

diowg.. hurm.. tak tahu nak cakap camne.. atq bukan nak bangga diri or apa.. cuma atq dah dengar bos cakap tak puashati pasal diowg... 

tue baru praktikel.. belum keje sebenar lagi.. kalau keje sebenar..camne la kan.. atq memang dari praktikel dah biasa balik lewat.. sekurang-kurangnya setengah jam lewat.. diowg.. balik lewat.. masing-masing tarik muka.... hurm...


camne nak jadi pekerja kesayangan bos nie.. hikhikhik... mana pun dah bekerja.. kene la berkorban sikit.. huhuhu


* selamat la atq memang dah biasa balik lewat.. hikhikhik...

4 pengondam setia:

Marquis Faizal said...

sape dye? meh cni nak sebat! haha
tegur la sket budak2 tuh, nanti da keje tebawak2 plak, haih~!! budak2 skang nih mg nak kene! :p

yad'z said...

hurmmm... baru praktikal dah ngengade.. huhu.. meamng nak kene nieh.. tak de can lah nak dapat pekerja contoh n pekerja cemerlang.. huhuuhuhu

forever love said...

Marquis Faizal: malas la atq nk tegur.. sebab atq pun just pekerja kat sini je... huhu.. takkpela.. dah besar kn..pandai2 la pikir sendiri

forever love said...

yad'z : huhu.. tahu takpe.. takpela.. bia jela.. tak rasa lagi camne keadaan kerja yg sebenar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...