terhebat dari ...piouSpdosH..

Wednesday, 4 May 2011

bertenang... apabila masalah datang

assalamualaikum wahai reader sekalia


pagi tadi.. tiba-tibe je si ratu maira tag atq kat SB.. cakap blog die hancur.. tapi atq tak dapt nk komen sebab tengah ada keje time tue.. dari apa yag atq baca.. komen-komen orang lain.. die kata.. shoutbox die hilang... mungki ada terdelete html kot... mungkin la.. atq pun tak sure.. kene tanya tuan punya badan la...


dari apa yang atq dapat.. tiap kali kita dilanda masalah.. jangan terlalu menggelabah... relex.. tenang.. pikir macam mana nak selesaikan masalah tue...


setiap masalah mesti ada jalan penyelesaiannya.. cuma semua tue bergantung pada kita je.. rajin ke tak rajin untuk selesaikan masalah tersebut.. yela.. tak semua orag suka berpikir untuk selesaikan masalah yang dihadapi.. huhu.. sebab tue terjadinya kes bunuh diri.. kes jadi giler.. kes yang buruk-buruk lah...


cari punca kenapa masalah tue datang.. mesti ada punca kan.. takde masalah yag takde punca.... tak kita yang cari masalah.. or orag yang bagi masalah.. mesti ada puncanya...




so.. lepas nie bila ada masalah.. kene tenang kn diri.. cuba cari penyelesaian nya.. kalau boleh selesai kan sendiri.. ok la.. kalau tak boleh.. cuba mintak bantua kawan-kawan.. family.. sape-sape jela.. tapi biarlah dengan orang yang boleh kita percaya.. kalau dah terdesak sangat.. baru lah boleh mintak tolong sape-sape.. harap-harap orang yng membantu tue.. ikhlas la ye...


psst: ratu maira.. jangan marah taw.. bukan niat nak memalukan or apa.. cum nk jadikan contoh je.. boleh kan.??


*masalah atq sekarang.. tengah selsema.. sampai kene bernafas ikut mulut.. sakit dah rahang nie sebab asyik bukak mulut je

5 pengondam setia:

MaiRa QuEeN said...

xpe la...ok pe backlink 2...ahhahaha...kot2 la de yg sudi klik..hahahha

Halimatun Sa'adiah said...

sy pon slesema jgak...
lapo kot..ilang deria rse sedap mknan

forever love said...

MaiRa QuEeN : mesti ada.. yela.. sambil2 promote blog.. hihihi

ta marah kan.??

forever love said...

Halimatun Sa'adiah: saya cakap je ta selera.. tapi makan hbis gak..

get well soon ok

k_Own said...

hai Atiq.. wehuuuuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...