terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday, 12 May 2011

apabila SPAM mengular di facebook... masing-masing naik angin

assalamualaikum wahai reader sekalian...


wah... mesti ramai yang terkejut beruk kan.. tiba-tiba blogspot.com tak boleh nak buat pape... lagi-lagi sape yang tengah ada idea untuk update tue... huhu.... tue satu kes...

dalam masa yang sama.. tiba-tiba spam pulak menyerang pengguna fb.. haha... lagi berasap kan... silap-silap ada yang berapi dah.... saba-saba....

pastu.. masalah lagi... internet kat opice nie.. main sorok-sorok pulak.. kejap ada.. kejap takde.. perghhh!!!.. memang berasap la kan.. huhu.. yela.. kerje dengan internet... nak masukkan data dalam internet.. memang la perlu sangat-sangat internet tue...

nie pun internet tengah problem... switch terus ke broadband... sabo jela kan... nama je guna unifi.. tapi broadband gak yang dicari.... ok la.. even line semput-semput pun.. sekurang-kurangnya kerja selesai... blog berupdate.. hihi

dari apa yang atq dapat.. kita jangan cepat melenting dalam semua keadaan.. bila blogspot.com tengah under maintanance.. saba.. mungkin ada sebab kenapa diowg buat maintenance tue...pastu yang spam kat fb tue.. jangan la marah-marah bila terjadi begitu.. kita yang dahh tahu nie.. takpe la.. bagi yang tak tahu tue.. diowg akan tekan...

salah satu sifat manusia kan siafat manusia yang ingin tahu yang kuat... so.. bila ada benda yang menarik.. mesti la rasa nak tahu kan.. so bagi sape yang terkene tue.. sabar kan jela... jangan marah-marah...

cool sudah.. jangan cepat melatah ye semua.. hihihi

*selamat atq cool je.. hikhikhik

14 pengondam setia:

Hamba Ilahi said...

yang spam fb saya tak kena.

tapi blogger buat hal tu rilek jelah bila baca status blogger..

hehe..


my recent post...ustazah yang cantik

Sunah Mohammad said...

kih kih kih..

fyna said...

erk....
nak tak nak kene sbr je la e..
;)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huhu...sib baik moon xkena.. harap2..xkan kena laa.. huhu..
nak wat cam ne..sabor je laa

forever love said...

hassan_mujahid10 : hihi..nk buat cmne kan. takpela.. bnd ah jadi.. hihi

forever love said...

Sunah Mohammad : akk terasa kah.??

forever love said...

C.M.A @ CikMoonAdnan: hihi.. yg ta kene tue bgs la.. hihi

forever love said...

fyna: hehe.. ta salah pun saba kan.. hihi

yad'z said...

just senyummm jek bila 18 spam masuk.. hahaha.. mane de melenting, just sedih jek... ehehehhe

forever love said...

yad'z: hihi.. kan... pastu garu2 kepala.. hihi.. takpela.. delete jela kan pastu..

nama.aku.lynn said...

nasib baik tak banyak.4/5 cmtu jee.tp blogger buat hal kejap td yg buat panas.haihh..

forever love said...

nama.aku.lynn : yg buat hal tadi tue.. saba kan jela..

gadis bunga said...

yup . just chill !

forever love said...

gadis bunga: hihi.. senyum sajer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...