terhebat dari ...piouSpdosH..

Wednesday 18 May 2011

Saya Nak Dapat Degree First Class

assalamualaikum wahai reader sekalian...


atq masih lagi dalam mood me'review' blogger yang join segmen bersama FL: impian saya..

besar cita-cita blogger nie... disebabkan kekcewaan semasa SPM dulu... die bertekad untuk menebus segala kekecewaan ibu dan abah nya semasa di universiti ini...

pada mulanya.. doktor adalah cita-cita yang hendak digapai.. tetapi disebabkan ada halangan yang berlaku.. die beralih arah ke engineer... 

blogger tersebut nak dapat degree fisrt class sebab die tak payah bayar pinjaman tersebut dan duit baki daripada gaji semasa alam pekerjaannya. die nak bagi dekat ibu dan abahnya...

jom terjah satu-satunya penyertaan daripada blogger lelaki..

8 pengondam setia:

Unknown said...

saya dah takleh dapat first class dah.. kecuali kalau dapat 4flat untuk baki 2 sem ni.. huhu

forever love said...

fA!Z : sama la kita.. tapi saya dip je.. hihi

MFbAH said...

waaa...terharunyer..Atiq wat review..thanx byk2 jiranku =)

forever love said...

piouspdosh: hihi. kan atq dah janji nk review blog yg join.. hihi

Syafiq Rosli said...

aku pn nk cb dapat tp ntah lah..haish

forever love said...

Syafiq Rosli: huhu.. berusaha selagi boleh...

RevVING NOTES said...

Semoga berjaya!

forever love said...

RevVING NOTES; bukan saya la.. saya bru dip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...