terhebat dari ...piouSpdosH..

Wednesday, 25 May 2011

Review Filem: Cun

assalamualaikum wahai reader sekalian..

dah lama kan cter nie di tayangkan.. tapi atq baru ada kesempatan untuk tengok cter nie 2 hari lepas..

mula-mula dengar OST diowg tak best.. tah pape tah lagu tema cter CUN nie... lepas tue dah 4 5 kali dengar... sedap la pulak.. 

atq suke cter nie sebab ikatan kekeluargaan dan kasih sayang antara ahli keluarga begitu kuat.. susah senang ditempuh bersama.. bila sorang sedih.. ahli keluarga lain juga rasa keperitan tue.. dan bila germbira.. semua pun gembira.. sikap tanggungjawab sebagai abang sepatutnya dicontohi oleh abang-abang kat malaysia nie...

kalau bab percintaan tue.. korang nilai sendiri la erk..


"Jalan cerita filem Cun agak stereotaip, but that’s why people enjoy watching them! Luna, merupakan seorang selebriti popular telah lari daripada hiruk pikuk kota ke sebuah kampung di pedalaman Kedah bersama pembantu peribadinya, Tom. Luna menemui jejaka kampung, Atan & berlakulah kisah suka duka di antara mereka. Voila, mereka bercinta. Pendek kan sinopsis kami? Okay, jangan marah, baca sinopsis penuh filem cun.  "


nak lebih mendalam pasal citer  nie.. KAT SINI

*download je mampu.. nk tengok wayang.. takde masa.. 

4 pengondam setia:

yad'z said...

yup.. betul3... ikatan kekeluargaan yang sangat erat.. n sy sangat suke suasana kampung tu.. huhu,..

forever love said...

yad'z: suasana kampung die best sangat.. damai je..

Pembawa_Wacana said...

citer cun.....cun! he he

forever love said...

Pembawa_Wacana : semua cun kan.??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...