terhebat dari ...piouSpdosH..

Sunday, 20 March 2011

PEREMPUAN & SELUAR KETAT

assalamualaikum wahai reader sekalian..


atq sakit perut nie.. cari nahas.. sebab perut kosong dari tengahari.. pastu makan pulut kuning masa kenduri kat rumah sepupu atq.. dan nie la akibatnya... sakit perut yang amat..

masa balik dari rumah sepupu tadi.. abg ipar atq singgah la mydin.. nk beli puting botol susu untuk anak dia.. pastu ternampak lah ada dua orang perempuan nie.. pakai seluar ketat.. macam legging pun ada gak.. tapi tak sure la.. sebab atq dalam kete.. die kat depan mydin..

pastu tercetus lah persoalan dari abang ipar atq tue..

"nape perempuan suka pakai seluar ketat erk.? x susah ke.? jalan pun nampak macam mengengkang je".. 

pergh.. sekali ko.. pertanyaan die.. memang pedas..

atq pun jawab lah.. "tah la.. atq pun tak tahu.. susah pakai seluar ketat nie... panas.. xbernafas.. kalau kene kejar anjing.. kompem tak boleh nak lari.. "

haha.. nak tanya lah.. nape erk perempuan kat luar tue suka pakai seluar ketat?? bukan susah ke nak solat nanti? pakai seluar jeans pun naik senak perut nie nak solat.. pe lagi pakai seluar ketat.. hurm.. sape dapat bagi jawapan??

atiq ada gak tanya budak-budak kat sahabat blogger tue. nak tahu apa diowg jawab?? meh terjah..

klik untuk tumbesaran dengan jayanya..
atq tak leh nak ulas apa.. sebab jawapan ada pada diri sendiri.. lain orang lain pendapat.. lain orang lain cara

8 pengondam setia:

ct kamila said...

ntah la..x phm..

nk2 yg pkai legging+kemeja..pastu pkai tudung..

fesyen apekebendakah ini?

huhu

forever love said...

ct kamila : huhu.. tahu xpe.. hodoh la pakai cmtue.. haha

iz said...

sebab diorg ingat lelaki nak pandang..yup,diorg betul..,memang lelaki akan pandang tapi sebagai seseorg yang rendah maruahnya..

forever love said...

iz: huhuhu.. myb la kot.. kene orang yang berpakaian sebegitu yg jawab

Ifti Larina said...

huhu terasa gk T__T BUT !
owg tak melampau la cmtu. jeans kira longgar lagi bkn btol2 ketat ikot kaki

MaKR said...

Kalau perempuan itu beragama Islam.

1- Bodoh dalam Agama.
2- Nak masuk neraka.

Cukup r tu, banyak lagi narnya.

1- Tanya la orang Islam 1Malaysia ni, sapa TAK TAU HUKUM MENUTUP AURAT???? Semua tau beb!!!

2- Dah tau pastu buat, nak masuk neraka la jawapannya.

Sekian.

P/S: Komen ini boleh dibahaskan menjadi perbahasan yang tiada penghujung.
P/S/S: Tak yah nak bg jawapan yg wat hati diorang tak terasa dengan dosa diorang tu.

forever love said...

Ifti Larina: alamak.. sowi2.. atq x mention sape2. atq tulis berdasarkan apa yg atq nmpk masa kat mydin tue..

jeans ikut kaki xpe lagi.. tapi kali dah legging..baju pendek.. jarang..pekes kalo cmtue.?

forever love said...

MaKR : huhu.. tue terpulang kat dia lah.. dah tahu hukum. tapi buat juga..dah kene tegur barangkali.. tapi buat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...