terhebat dari ...piouSpdosH..

Wednesday, 23 March 2011

Aku Seorang Blogger Tegar yang berani !

assalamualaikum wahai reader sekalian..


jalan-jalan jumpa satu segmen dari blog "Jalan Tanpa Episod" .. bosan dah join segmen blogger hebat.. join segmen blogger lain pulak..

blogger tegar? hurmm.. maybe tidak kot.. tapi before nie yela.. haha.. sekarang masa dah berkuranglah.. kene pandai curi masa sekarang nie.. so dah tak jadi tegar da..

aku blogger berani?? kadangkala atq nie blogger berani la gak.. haha.. tapi takdelah sampai nak kutuk blogger lain or orang lain terang-terangan.. kalau nak kutuk pun.. berlapik lah sikit.. hehe.. jangan bagi dia terasa.. tapi bagi dia berfikir.. bagus tak macam tue..

satu lagi.. atq berani bagi nasihat.. atq nasihatkan diri sendiri.. sambil-sambil tue.. atq bagi nasihat kepada semua readers atq.. tapi tak tahu lah sama ada readers atq suka ke tidak.. hihi...

antara entry atq yang atq macam kutuk orang :- 


4 pengondam setia:

Ujang9897 said...

owh.......!!1

kau ada kutuk aku ek..smpai hati

forever love said...

Ujang9897: haha.. nape ujang terasa..
ujang xdela.. xkutuk pun..

yana :)) said...

haha.. Tq akak sbb join :)

forever love said...

yana :)) : sama-sama yana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...