terhebat dari ...piouSpdosH..

Monday 21 March 2011

saya SAYANG awak sangat-sangat

assalamualaikum wahai reader sekalian..


sayang.. sinonim untuk orang berpacaran je ke.? takde kan.? untuk semua pon boleh... hehe.. sebab tue atq suka panggil kawan-kawan atq sayang...

bukan SAYANG je.. atq suka panggil diowg LALINK, DEAR, macam-macam lagi perkataan yang menunjukkan atq cayang dengan diowg..


ramai dah kene dengan atq.. kalau umur bawah atq.. atq suka cakap dengan diowg.. cyg akk nie.. kalau yang sebaya dengan atq.. sayang atq.. kalau umur atas atq. akk cayang nie.. huhu.. maaflah kalau ada yang tak selesa dengan panggilan atq sebegitu..

lagi atq kerap guna perkataan tue.. lagi bertambah sayang atq pada diowg.. tak tahu kenapa? mybe sebab perkataan positive kot..

selain tue.. atq kalau jalan dengan diowg.. atq suka pegang tangan diowg.. tak tahu nape.. haha.. i'm NOT LES ok.. tapi dah terbiasa...


setakat nie.. atq xpernah panggil budak laki camtu la ok.. pegang tangan budak laki pun tidak.. kalau ter.. ada kot.. bf atq? huhu.. ex atq pun atq xpernah panggil dia sayang.. haha.. ye ke.? tahla.. cter lama.. malas nak ingat..

atq nampak je ganas.. nampak je kasar.. tapi dalam hati ada taman taw.. berbunga-bunga lagi.. haha.. ok la.. merapu banyak.. haha.. 

tapi yang pastinya.. atq sayang semua kawan-kawan atq.. dari sekolah rendah, sekolah menengah, dari KUIS, dari sahabat blogger.. dari semua tempat yang pernah atq lawati.. yang pernah jadi kawan atq.. terima kasih sahabat..

kawan sekolah menengah
kawan sekolah menengah
kawan plkn
kawan kuis
kawan sahabat blogger

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...