terhebat dari ...piouSpdosH..

Saturday, 26 March 2011

jom hisap DADAH

assalamualaikum wahai readers sekalian...

hurm.. seharian takde entry.. dan kompem-kompem takde sape yang masuk.. yela.. blog tak besh!.. camtu la kan...

tadi jam 830 - 930 mlm earth hours...hurm.. atq join.. tapi komputer tak tutup.. haha.. sebab malas... lampu tutup la.. boleh tak camtu.?


dalam keadaan bergelap. atq tolong ibu atq buat banner untuk program PPDa die.. hurm apa erk PPDa tue?? tah la.. atq pun tak pasti apa nama penuh dia.. tapi yang pastinya.. program sekolah..


cilok katun majalah ujang


ada macam pocong tak??
atq just guna photoshop dengan photoscape je.. huhu... atq tak hebat bab design-design nie.. memang fail... 


amalina athman aka amani pun cakap lukisan atq tak lawa.. ehh tak-tak.. tak selawa lukisan dalam entry nie .. nk tgk lukisan tue.. request la kat die.. tapi takpe.. atq nak praktis lagi.. bagi comei sikit pun jadilah.. die kate.. atq lukis die gemok.. haha.. padahal mana ada.. hihihi

4 pengondam setia:

syairahmohdanuar said...

TAKNAKK! xD

forever love said...

syairahmohdanuar: betol3...

AesyaZealous said...

haha.. mmg susah nak lukis gmbr orang..huhu

forever love said...

AesyaZealous: tahu tak pe.. memang susah...lagi2 pompuan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...