terhebat dari ...piouSpdosH..

Sunday, 20 March 2011

siapa bersalah bila anak dara tidak ada DARA

assalamualaikum wahai reades sekalian..


hurm.. terlintas nak tulis entry agak lucah.. haha.. takde la. tak reti pun nak tulis lucah-lucah nie..

zaman sekarang... zaman penuh pancaroba.. penuh dugaan... cabaran... siapa yang tahan. yang kuat sahaja berjaya dalam kehidupan dunia & akhirat insyaAllah..

tapi apa yang didapati sekarang.. kebanyakkan anak dara dah takde dara.. bukan semua ok.. kebanyakkannya... konon-kononnya nak buktikan cinta kepada teman lelakinya.. buktikan itu lah. ini lah macam -macam hal..

tak paham lah zaman sekarang nie.. perlu ke semua tue.? rasanya tak perlu kot.. bukan kot MEMANG TAK PERLU..

orang dulu-dulu rasanya takde pun camtu.. kalau nak buktikan cinta tue.. terus masuk meminanglah.. kan senang.. halal segala.. nak buat apa.. buata lah.. it's up to u...

tue satu hal.. yang kene rogol tue tak kira lagi.. yang diberi ubat tido. pil khayal.. pun tak kira juga.. paling kesian... anak-anak kecik yang kene rogol.. tak paham betul la kenapa perlu begitu.. hurm..

dah kurang sifat belas kasihan kot sekarang nie.. dah tak ingat dosa pahala.. halal haram.. sebab tue kita kene berpegang teguh dengan ajaran islam.. even ada orang kata kolot.. ada orang kata ketinggalan zaman.. tapi semua itu ada hikmah yang tersangat lah baik di sebaiknya...

pikir-pikirkan lah.. jika kita dah buat benda sebegitu.. mungkin bila kita dah ada keluarga.. anak-anak kita akan buat apa yang kita lakukan pada zaman silam...

atq hanya meluahkan rasa hati atq.. takde kene mengena dengan orang yang atq kenal.. kalau ada terasa. harap dimaafin..

10 pengondam setia:

sri juju said...

salah diri sendri , pi gatai wat apaa ,.

Sunah Mohammad said...

moga kita semua dijauhkan dari godaan syaitan...ameeeen...

Lulu Rahman said...

moga ta tergolong . amin :)

forever love said...

sri juju: huhu.. tue yg ikut laki jongos.. yg kene rogol.?

forever love said...

Sunah Mohammad : amin.. i hope so. semoga dijauhkan dari golongan sebegitu

forever love said...

Lulu Rahman: amin.. semoga tak tergolong.. kene ada perisai yang kuat

Cik Aien said...

dh xnmpk mane agama mereka..
sedih bila kebanyakannya hilang dara waktu usia muda..

forever love said...

Cik Aien: huhu. tue la pasal.. hope kita x tergolong dalam golongan sebegitu

HazHand said...

ahah! anyway,kene la pandai2 jage diri!!! hihihih
atiq dara lg kan? lalallala~ Pertanyaan kganasan..hahah :p men2 jek..

forever love said...

HazHand : yup.. kene pandai jaga diri...

atq.. mestila..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...