terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday, 25 February 2011

saya tabik blogger tu..tapi...

assalamualaikum wahai readers sekalian

pergh..panas-panas...Sahabat Blogger hangat kembali..sebab ada satu entry dari orang lama dalam arena blogging nie...memanaskan suasana tengahari jumaat yang panas kat luar tue...

apa yang dia tulis..memang atq terasa..memang tertusuk mendalam nie..memang terasa habislah...memang #sentap..dan semua lah memang...

dulu..yup..memang atq meminati penulisan dia..tapi..disebabkan entry dia...choyy!!..hilang hormat sikit beb...xtawla lepas nie atq nak masuk lagi or x blog die..maaflah apa yang atq katakan tue..memang #sentap habis nie..

ada sebab kenapa kitorang buat vlog bagai..sebab utama nak naikkan produk malaysia...tue sebab utama kitorang buat...even bukan dari pihak admin 1tube.my yang buat..dari pihak diri sendiri..tapi kami menggunakan 1tube.my sebagai platform..tue je sebabnya..

bukan nak cari populariti or apa..sebab nak sokong produk malaysia..sebab nak naikkan nama malaysia..kalau bukan rakyat malaysia yang menyokong.? sape lagi nak sokong..pendatang dari bangla, indon, nepal yang nak sokong...x der..x..rakyat malaysia sendiri yang sepatutnya sokong...

xalah dia nak vlog sendiri..biaq pi diowg..kalo suka..layan..kalo xsuke..pangkah je terus..xpayah tengok seterusnya..abis cter..hati masing-masing x sakit..kan3.?

semenjak blogger join 1tube.my nie..rangking & traffic dia naik mendadak ok..nie admin 1tube sendiri yang cakap kat atq...kita dah xyah guna youtube lagi..sebab kita dah ada 1tube..

so sape yang berkenaan tue..pikir la lebih mendalam k..if xsuka jangan tengok..jangan baca..tue je...ok bai..salam

18 pengondam setia:

apezs shah said...

salam

atq kenapa tu..
haish blogger tu cakap ape?
alahai dek kerana vlog ke?
lor itu pon jadi kes yea.. sabar yea.

ich bin che ya said...

setuju dg atiq....
tujuan utama nad berblogging pun bukan nk cari populariti.. tak sume blogger mcm yg de cakap tu...

Syafiq Rosli said...

sabo ye..chill selalu

AfiQ said...

tenang atiq..tenang.... tak cantik kang marah2 ni... hheehh..^___^ biasal la,,manusia, ade yg suke, ade yang tak..

forever love said...

apezs shah: xmarah la..pandangan je nie...

forever love said...

ich bin che ya : yup tuela pasal...xpela..kalo tue die yg pikir

forever love said...

Syafiq Rosli: chill je..just bgi pandangan

forever love said...

AfiQ: tenang je..xmarah pun..just memberi pandangan..hihi

Miarism said...

haa geram kan? HHAHAA

kakchik@ella said...

nak gak tau apa blogger tu ckp? kat ne nak cari atiq?

Fakhrul1409 said...

perghhh! mmg hot isu nih! aku bru je ingt nk g sabah..hoho

forever love said...

Miarism: tahu xpe..yela..kita buat sebab ada sebab ada perkara yang perlu kita naikkan..die xpaham lagi tue..xpela

forever love said...

kakchik@ella : nty atq bagi erk kakchik..

forever love said...

Fakhrul1409 : tuela pasal..xpela..nk buat cmne kn..

Hanim Mahali said...

tak nak baca or tengok pangkah je and senyap...senang... ^__^

forever love said...

Hanim Mahali : tahu xpe..dah xsuke..sape suruh tgk sampai akhir..salah sendiri lak..

ZACK ENTRY said...

baru je lepas baca entry tu..vlog tu tak terasa, terasa tang gathering jer..^_^

forever love said...

ZACK ENTRY : yup ..vlog x terasa sangat..tapi terasa bagi pihak kawan la..kalo gathering tue..kompen terasa abis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...