terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday, 1 March 2011

lelaki nak perempuan macam mana

assalamualaikum wahai readers sekalian

tadi..masa kat SB..sunyi sepi..so atq cetuskan lah satu perkara..lelaki suka perempuan macam mana..pastu ada yang komen...



  • "yg tidak terlalu inginkan komitmen....bukan asyik mintak dating je...lebih prefer bercinta lepas berkawen...huhu *mamat tak pndai bercinta mmg ayat ikot suke je" - man yusof-
  • "mnurut perintah suami ( kecuali yg xbtol tu xpela nk lggr pun),sopan, smyg, ingt suami..pndai mnja2" - fakhrul zulkifli-
  • "semestinya bukan plastic" -harris roslan- 

amacam..nie yang budak laki dalam sahabat blogger respond..anda diluar.. nak dapat calon isteri macam mana?

18 pengondam setia:

AdyBudika said...

kalau Ady...nak yang jadikan iman sebagai tudung die...
suami dijadikan sebagai perisai untuk die kukuhkan "tudung' yang die sanjung itu....

forever love said...

AdyBudika: yup..sama macam atq..nak laki yang boleh jadi imam atq sepanjang masa..

aslann said...

saya nak calon isteri yg redha dengan saya sebagai pelindungnya di dunia mahupun di Akhirat. (^^,)

Nordin said...

Saya mau calon isteri yang pandai mengaji, pakai tudung labuh, pandai masak dan comel. Sebabnya, saya mau dia ajar anak saya mengaji nanti, supaya tiada lelaki yang akan tengok isteri saya bila dia pakai tudung labuh, dapat masak untuk keluarga bila saya tiada dan supaya saya tidak cari perempuan lain lagi. :)

forever love said...

aslann: amin..semoga dapat apa yang dihajati ok...

forever love said...

Nordin : wow..ada je kat luar tue..tapi kene cari betol3 la erk..hihi

little ain said...

subjektif sungguh. huhu.

forever love said...

little ain : nie atq tulis sebijik dari apa yang diowg cakap..sikit pun xubah..hehe..

Farhana Sahri said...

yg xley blah..hot...hehe..meh saya hotkan..hehe...mandai2 je kn...

saya nak meow montel je...hehehe

forever love said...

Farhana Sahri: huhu..lain orang..lain yang dia nak...

iz @ aako89 said...

mcm sulis pon jadila..hihi..

forever love said...

iz @ aako89: sulis? sape tue?

Qaseh dalia adelia said...

ceh fakhrul pndai manja2 tu ..hehe papepun nnt kalau dpt perempuan wpun bukan idaman hati bimbinglah dia sperti yg di idamkan ..kan atiq kan

forever love said...

Qaseh dalia adelia: hehe..betol2..bimbingla die sampai betol3 jadi sempurna seperti yang diharapkan..

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

suke ayat imam!! =)

forever love said...

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid : yup..suka ayat dia..masing2 lain pendapat..

rj Etika said...

lelaki tak banyak bunyik. itu yang perempuan suke. hahah.

forever love said...

rj Etika: hahaha..tawn xpe..hihiih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...