terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday, 3 March 2011

ku dah tak sanggup

assalamualaikum wahai readers sekalian


atq baru je balik dari keje nie..penat? xdela penat..tp hurm...boleh lah....

kali pertama atq pergi kerja naik moto..dalam jarak yang agak jauh...kene lalu highway. xpun kene lalu jalan pusing-pusing macam ular kene palu tue...waaaaaa... xsanggup.. :(

tapi.. bukan atq yang bawak.. nana yang bawak..atq just duduk belakang je.. duduk dalam keadaan tawakal.. dan cuak... kalau korang nak tahu.. atq tak reti bawak moto.. dan tak nak belajar bawak moto.. dan kadang-kadang xterhingin pun nak dengar bunyi moto.. dasat x.?

hari pertama kerja di opice baru... 30 ke 45 min dari rumah.. dengan jalan yang banyak keretanya... dengan bila lori lalu sebelah..rasa bergoyang... ada sedikit perasaan gerun dan takut disitu....

pastu.. kaki atq nie dah la pernah injurt masa atq main netball dan badminton zamann sekolah dulu.. xboleh dibengkokkan dalan keadaan yang lama... dan setiap kali naik moto.. lepas tue kompem atq akan jadi macam orang tempang.. dah tak rasa kaki belah kiri nie pijak lantai... waaaa.. seksa disitu...

tapi nak buat macam mana kan.? nie baru je keje sementara tunggu nak sambung degree nanti.. kalau dah keje betul-betul lepas degree nanti.. tak tahu la apa halangan yang terpaksa ditempuh..hurm...

kaki atq nie still dalam keadaan krem lagi masa atq tulis entry nie.. so.. maafla erk.. saja nak luah perasaan kat readers ari nie.. dalam masa terdekat..maybe atq kurang berblog dan berSB.... rindu la pulok rasanya.. nie baru sehari..kalau berhari-hari...sayu je rasa hati nie....

thnx ya membaca luahan hati nie.... luv u all 

2 pengondam setia:

Nasuha Salleh said...

kan..takut naek motor ni
rasa x stabil je
ape2 pon, baca doa sebelum gerak ye..
moge sntsa slmt perjalanan =)

forever love said...

Nasuha Salleh: thnx ya..tahu xpe..terpaksa naik moto dalam perjalanan yang jauh...sakit2 badan..penat je rasanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...