terhebat dari ...piouSpdosH..

Saturday, 5 March 2011

[SEGMEN] : cerita kekok anda

assalamualaikum wahai reader sekalian


dah lama nak buat segmen nie..semenjak dengar ERA FM lagi... atq dah dengar dari orang luar..nie nak baca cerita dari blogger sendiri... jom join



1. letak title entry "Cerita Kekok Saya"
2. letak header atq, then link kan ke entry nie
3. nak jadi follower? xkisah la..nak jadi atau tidak
4. cerita apa sahaja yang anda rasa anda begitu kekok / janggal/ pelik dan seumpama dengannya semasa itu.. cerita apa sahaja okie..
5. komen kat entry nie 

senang je kan.? jom la join..tarikh tutup..hurm... nantilah bagitahu ye..

7 pengondam setia:

.nuruashia. said...

http://nuruashia.blogspot.com/2011/03/segmen-cerita-kekok-anda.html

udah join yunk :D

nazrul ashraff said...

http://twins-detwin93.blogspot.com/2011/03/cerita-kekok-saya.html

siap...atiq!! follow kali kedua sebab follow yang kali pertama tu, atiq punya entry tak kluar kat my belg..nak baca pun tak boleh..haha

kakchik@ella said...

jap jap. nk pk jap. penah kekok ke tak? hihi ..

Nadhirah-chan said...

salam kak atiq , nak join gak hehe ^^

http://baxx201beattraxx.blogspot.com/2011/03/cerita-kekok-saya.html

N Athirah said...

join:

http://nathirah.blogspot.com/2011/03/cerita-kekok-saya.html

Qaseh dalia adelia said...

wah2 rajinnye atiq buat segmen ye

forever love said...

Qaseh dalia adelia: da x mampu nk pikir entry lain..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...