terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday, 24 March 2011

dah terasa BOSAN yang amat...

assalamualaikum wahai reader sekalian...


sekarang nie.. atq dah terasa bosan dengan semua.. dengan laptop.. dengan internet.. dengan facebook.. dengan sahabat blogger.. dengan blog.. dengan twitter.. dan termasuklah dengan handphone sekali... memang dah terasa bosan...

rasa macam nak bekerja tanpa henti je... yela.. kuar umah jam 630 pagi.. balik selalunya jam 9 ke 10 malam.. best pe camtu.. even macam tak cukup rehat.. tapi terasa best.. hahaha.. gilok!!

kalau tiba-tiba blog atq takde entry.. facebook atq takde update pape.. sahabat blogger pun nama atq dah tak muncul.. hope jangan lupa atq ye.. atq akan muncul.. tapi bila.. ada mood lah..

terima kasih sebab membaca blog atq.. melayan kerenah atq kat facebook.. kat sahabat blogger.. kat mesej tepon.. semualah.. terima kasih semua... sayang koranggg!!!

tak lupa kat admin sahabat blogger yang lain.. jangan risau.. atq ada dalam SB tue.. takkan leave group.. tapi cuma muncul atau tak muncul je...

4 pengondam setia:

mr vampire said...

selalu tny gak...mana atiq pergi.. heee...hilang macam tu je..

twitter pun snyp..SB pn x d kabar..heh

Ifti Larina said...

kak atiq i will never forget you lah :)

forever love said...

mr vampire: huhu.. online je.. muncul je tak.. bosan la.. xtaw nape..

forever love said...

Ifti Larina: thnx dear

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...