terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday, 29 March 2011

Contest Natural Beauty - Abg Stalker

assalamualaikum wahai reader sekalian

huhu.. akhirnya.. dengan taknak mengecewakan mira hussin dan mama maera.. atq join juga la.. even semua gambar dalam FB atq memang tak bermake up.. xcept masa raya... atq join gak la.. diowg nak atq join.. hihi.. sayang atq tak??



gambar yang atq bg nie.. memang atq tak pakai bedak or yang seumpama dengannya.. nie baru abs mandi sungai kat ulu yam tue.. kat empangan die.. hehe.. tgk orang memancing...
tag???
hurm nak tag


6 pengondam setia:

My MiRa said...

ATIQ..KULIT MUKA ATIQ BERSIH..UNTUNG ATIQ..TAK YAH APAKAI APE2 DAH

forever love said...

My MiRa: mana ada la mira.. tak tgk depan2 lagi.. banyak pori2.. cayalah...

Abang Stalker said...

phewiitt~hehe..garang2 manja gitu. :D thanks join abg ye atiq.betul kata mira tu.. :) gud luck ye dik.

p/s: jgn lpe tepek banner abg yg x cun tu di sidebar atiq ye. :) klu da sila abaikn.

forever love said...

Abang Stalker: dah join da... tapi kan.. atq tak reti la nk tepek banner.. tak taruk bolehtak?

thnx ya.. saya tak lawa taw

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

yeay!!! hohoho~ join akhirnye.. =) kan comel tu..

forever love said...

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid : huhu.. yela.. sebab mama dan mira suruh.. kene la join gak.. haha..

mne ada comei.. muka tak bersih pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...