terhebat dari ...piouSpdosH..

Saturday, 2 July 2011

Review Filem : Sekali Lagi

assalamualaikum wahai reader sekalian...

seminggu sekali tengok wayang.. adoii.. abis la duit cmni.. huhu... nie baru je balik dari tengok filem SEKALI LAGI... lakonan hebat lisa, sam, mia sara dan ramai lagi.. cter die best.. terbaekkk.. rugi tak tengok lagi.. dan tak rugi tengok kat wayang...

rupa-rupanya sam jadi terencat ada sebabnya.. bukan dari lahir lagi.. dan tak sangka jalan cter filem tue memang best... tak tipu memang best... hihi.. kasih sayang antara ahli keluarga memang kuat.. meleleh air mata nie.. hihi... dialog mia sara dalam tue pun.. "ish! awk nie menade la.. tue mama kite.. bukan mama awak.."



sinopsis sekali lagi

Filem ini mengesahkan Arman, seorang pemuda yang menghidap penyakit autisme (pemikiran/jiwa sama seperti kanak-kanak). Arman bakal berkahwin dengan Farina, namun hubugan mereka kurang baik. Pada satu ketika, Farina meninggalkan Arman seorang diri memilih pakaian pengantin. Sewaktu keluar dari kedai tersebut, Arman telah diugut oleh seorang samseng. Arman melarikan diri, dan diselamatkan oleh Amy (kanak-kanak berusia 5 tahun). Maka bermula persahabatan Amy dan Arman. Amy dan Arman sering berjumpa. Pada satu masa, Shiela, ibu Amy telah pengsan kerana terjumpa Arman bersama-sama dengan Amy. Rupanya, Arman adalah ayah Amy. Maka bermula kisah yang menyedihkan. Kisah silam diimbas kembali. Rupanya Arman bekas suami Shiela. Apakah yang terjadi sebenarnya? mampukah mereka bersama kembali? Jawapannya di pawagam berhampiran.


seperti biasa.. adik sepupu atq lah yg teman atq pi tengok wayang.. takdela tengok sorang-sorang macam minggu lepas.. hehe

7 pengondam setia:

tyka said...

ni yg tak sabar nk g.. alaa nape tak ajak =(

saidibautista said...

nice one. nak tgk jugak. follow me back http://inisaidipunya.blogspot.com/

FasiHaH SupiaN said...

teringin sangat nak tgk.......macam sweet....

jaa64 said...

nih rasa nak pi tgk nih..huhuhu

SheyPull said...

wa nak tgok la...tpi ah bile nka tgok lagi...:)



JOM singgah blog saya nak... baru baliki dari bercuti..hehehe

yad'z said...

wuuu.. nak tengok! nak tengok! kat muar tak de cite melayu.. nak kene pegi melaka or bp huhu.. malas tul lahhhh.. ngeee~

Ms JuLia said...

atq bg bape bintang tuk cite ni..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...