terhebat dari ...piouSpdosH..

Sunday, 3 July 2011

Dah Lama Tak Jumpa, Tadi Baru Bersua

assalamualaikumm wahai reader sekalian...


hurm.. hari ahad.. rehat la kan.. tapi alhamdulillah.. ada hikmah disebalik makcik balik kampung.. atq dapat jenguk abah.. dah lama tak jenguk abah... selamat ingat lagi kat mana.. hurm...

lepas je baca yasin.. atq duduk sebelah abah.. rindu rasa hati nie kat abah.. lama dah tak jumpa.. sekadar berdoa dari jauh je... maafkan atq ye abah... insyaAllah lepas nie kami akan perbaiki tempat abah tue.. lama sangat da.. dah 14 tahun camtue je... maaf ye abah..

insyaAllah ada masa.. atq datang lagi.. datang dengan menantu abah pulak.. abah tak pernah tengok lagi kan... ibu kata dalam bulan nie jugak.. insyaAllah ye abah atq datang jenguk abah... rindu sangat-sangat kat abah...

semoga aman ye kat sana abah.. 

al-fatihah untuk arwah abah atq..

4 pengondam setia:

kakchik@ella said...

KC baca pun tersentuh. AlFatihah untuk arwah abah atiq ye.

yad'z said...

insyaAllah... arwah ayah sis dicucuri rahmat dan tenang di alam sana.. kita as anak.. jauh atau dekat, doa tu sentiasa mengiringi nya k sis.. =)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

al fatihah..moga abah tenang di sana ye atq

SheyPull said...

semoga dia akn sentiase berada di tempat org beriman..:)



JOM singgah blog saya nak... ape nye semua nie...tak paham la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...