terhebat dari ...piouSpdosH..

Wednesday, 27 July 2011

#3 Jom Kenal Saya

assalamualaikum wahai reader sekalian..


semalam korang dah kenal perangai empunya diri nie dengan cara bantal dan bulan kelahiran kan... hari nie atq nak bagi korang kenal diri atq melalui darah pulak.. kategori darah taw..

setakat nie.. atq sempat derma darah sebanyak 5 kali je.. huhu.. tak sempat nak tambah. sebab darah nie berubat.. tiap hari-hari mam ubat.. so.. payah sikit.. kalau dah mam ubat. kene tunggu seminggu lepas tue baru derma darah.. nie.. bukan berlagak or apa ok...

atq dikategorikan dalam golongan orang berdarah B.. sama dengan ibu atq rasanya.. jom check apa peribadi atq  berdasarkan kategori darah..

Gologan darah B

1. Orang yang bergolongan darah B ini cenderung penasaran dan tertarik terhadap segalanya.

2. Mereka juga biasanya mempunyai terlalu banyak kegemaran dan hobi. Kalau sedang suka dengan sesuatu biasanya minat mereka menggebu-gebu namun cepat juga bosan.

3. Tapi biasanya mereka dapat memilih mana yang lebih penting dan utama dari sekian banyak hal yang dikerjakannya.

4. Mereka cenderung ingin menjadi nombor satu dalam pelbagai bidang daripada hanya dianggap rata-rata. Tetapi mereka juga cenderung melalaikan sesuatu jika terfokus dengan kesibukan yang lain.

5. Dari segi luaran, mereka kelihatan cemerlang, riang, dan bersemangat. Namun sebenarnya hal itu semua sama sekali berbeza dengan apa yang ada di dalam diri mereka. 

6. Mereka boleh dikatakan sebagai orang yang tidak suka bergaul dengan banyak orang.

atq banyak hobi... tapi betul apa yang dikatakan.. atq cepat bosan dengan hosi tersebut.. tapi takde la terus tinggalkan hobi tue.. cuma slow sikit je..

yg nombor 5 tue.. memang kene dalam diri atq.. dari segi luaran.. atq memang nampak seperti yang diperkatakan.. tapi dalam nie.. banyak benda yang atq simpan.. hhehehe..

yang nombor 6 tue.. tak tahu la.. sebab atq suke bergaul.. tapi bukan atq yang mulakan la.. atq suke bergaul dengan orang yang atq kenal je.. kalau tak kenal.. susah nak memulakan perbualan.. hihi

8 pengondam setia:

Sunah Sakura said...

pssst, akak pon darah B.. hehehe

Muslimah Optimis said...

atiq.. k.a pon darah B..

p/s: ada typo.. kang jeneral GBTT baca habislah..hihihi...diprintscreen..hihi

~ch@wi~ said...

sy berdarah O, btl ka kot jrg brgaul korg ni..mmbe sy yg brdarah B pon cmtu..hehehe


Bertudung VS Tak Bertudung

forever love said...

Sunah Sakura : hihi.. boleh la amk darah akak if atq memerlukan darah.. hehe

forever love said...

Muslimah Optimis : wah.. banyak geng nie.. hehe.. boleh main tukar2 darah...

haha.. takpe2.. bila lagi nk typo kan.. hihi

forever love said...

~ch@wi~: hihi.. agak susah untuk memulakan perbualan dgn org yg tak kenal.. hehe

AesyaZealous said...

aku pun B gak!

forever love said...

AesyaZealous : ramai geng aku.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...