terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday, 22 July 2011

Menyampah Dengan Motorsikal dan Mat Motor

assalamualaikum wahai reader sekalian..


setiap hari keje atq memasak kat umah nie.. so dok kat dapur la kan.. dan waktu masak atq masa budak skola balik.. stresss gler masa nie. yela... masing-masing bawak moto macam pelesit.. pastu bunyi moto boat... pikir bagus sangat ke.??

pencemaran bunyi adalah... stress gler... rasa nak maki je sorang-sorang.. haha.. tapi tak berani.... tue satu.. satu lagi dengan budak skola yang bawak awek balik sama.. hurm.. pikir bagus ke.?? tah-tah duit minyak pun mak bapak die yang bagi...

bingit je telinga nie.. taw la jalan belakang umah atq nie tak banyak kete.. tapi takyah la buat jalan tue macam bapak diowang yang punya..

sebab tue la atq menyampah gler naik moto.. dengar bunyi moto.. pasal tue la.. maaf la sape-sape yang ada moto tue..

8 pengondam setia:

Izatie said...

I pon tak suka mat motor . Bawak nk laju laju je doiii :O

AlongUsop said...

gua rempit sopan..
hahaha

ZaiRi-MiZa said...

aduh atiq..ummi pun tak suka mat motor.memekak jek.bkn mat motor..mat rempit.budak2 sek ni ada lesen ke tak ye?

cik pieja hut said...

fiza naek moto sopan kan ? so tak ade hal. ahhah

C i k P i p i T e m b a m said...

kt kwsan umah kita nie kwsan keramat , anak2 polis la kan . dlu mmg penuh laa budak2 mtor , mmg semakk gila , skang dh kurang

Nadya O'Conner said...

hehe...tulah...nad pernah berhadapan dengan masalah sebegini..hehe..nad dah ciap wat entry..thanks again tau atq..:)

new entry :: T-Shirt Sahabat Blogger Arrived

mizzkechique said...

seb bek MK minah skuter je, bunyi skuter lak dgr xdgr je.. xde dlm kategori ni kan..hehe

tyka said...

sokong sgt atiq ...
mak tyka penah tegur tau kt jiran .. dia bole jawab macam ni "anak kita tak guna duit awak kan"
grrr... mak kata seb baik jiran ... rase nk lempang pon ade..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...