terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday, 28 July 2011

Cerita Disebalik Kelayakan Piala Dunia antara Malaysia dan Singapore Second Leg

assalamualaikum wahai reader sekalian...


tamat sudah perlawanan bola sepak malam ini... sama-sama lah kita redha dengan kekalahan tersebut.. tue pun dah kira hebat da.. masuk pusingan kedua untuk kelayakan piala dunia...

stadium penuh... rakyat hampir merusuh sebab ulat tiket.. hihi.. dasat betul perlawanan malam nie.. kat rumah atq pun apa kurangnya.. even 3 orang perempuan je yang tengok.. macam dah retak-retak dinding rumah nie dengan jeritan 3 orang perempuan tue.. lagi-lagi masa gol yang dibuat oleh pemain nombor sepuluh kita.. safee sali.. dan pemain singapore pada minit ke 76... grrrr.. siap main cium mulut lagi masa tue..

tapi tak puas hati masa dengan perlawanan malam nie.. sebab pemain singapore suke gler melengah-lengahkan masa... dah la asyik cedera je.. keeper lembik.. masa kecederaan pun nak lengah-lengah... menang kotor tak bawak ke mana la weyh!!! .. ingat.. lawan korang lepas nie.. jepun dengan korea selatan menanti.. orang hebat asia tue....

safee sali pun marah dengan penjaga gol singapore.. muka dah la macam budak bawah umur.. macam tak baligh!!! opsss.. maaf ye.. hihihi... 

takpela.. ada hikmah disebalik kekalahan kita nie.. kan dah nak puasa.. Allah bagi kalah sebab taknak pemain kita nanti tak puasa.. kan2.?? tak dapat raya dengan famili.. hihi.. so.. kalau kalah.. dapat berpuasa dan dapat raya dengan famili.. hihi.. think positive ok.. chillll.. :)

nway.. tahniah kepada semua pemain malaysia, harimau malaya kerana dah menaikkan nama bola sepak kita..

12 pengondam setia:

azrijohan said...

betul tu...diorang ni memang pandai bersandiwara..

jom baca pendapat mike lak:

http://azrijohan.blogspot.com/2011/07/kenapa-malaysia-tewas.html

yad'z said...

haha.. kan.. nak puasa ni. =)

Anonymous said...

http://expresidiri90.blogspot.com/2011/07/harimau-kecundang.html

Amirul Amin said...

takpe..ada hikmah kan..

piouspdosh said...

kan2..nak puasa dah..kalo ada bola ag, nnt tak terawih la kita..hehehe

Nway, khairul fahmi terbaek semalam. Bak kata kawan;

Pemain Terbaik: Khairul Fahmi
Pelakon Terbaik: Pemain Singapura

Hahah

PinKy MoMMa said...

mengader kan dik diaorg ni..mencikkkk!

lembik sgt..erghhh..banyak betul pelakon import..menang tu tak mana..bangga ke?

jgn bangga sgt singapore fc sbb yg jaringkan tu bukan local pun..org import lalala...

atiq thanx sudi tegur typo tu huhu..siyes xperasan ;p

forever love said...

azrijohan : huhuhu... tue la pasal.. saje je melenggahkan masa.. stress tgk malam tadi

forever love said...

yad'z : kan.. hehe.. ada hikmah nya...

forever love said...

Amirul Amin: betul tue.. ada hikmah disebalik kekalahan tue

forever love said...

piouspdosh : tahu takpe.. semua tue ada hikmah.. hehe.. kalo terawih pun.. mesti tak khusyuk... hihihi...

haha.. betul la tue..

Fahmi Mahat said...

memang banyak hikmah.

tapi kita tau la skrg kenapa ramai pelakon Singapura mmg mudah dapat nama kat Malaysia. mmg branding dorang pandai berlakon, semua rakyat pandai berlakkon laa...

yang hehe menyindir2 dlm geram,
FahmiMahat

forever love said...

Fahmi Mahat : hihi.. tue la pasal.. takpela.. kalah dalam keadaan yng bersih.. yang bermaruah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...