terhebat dari ...piouSpdosH..

Wednesday, 6 July 2011

#6 Wordless Wednesday By Foreverlove

assalamualaikum wahai reader sekalian

16 pengondam setia:

mynameismy said...

no komen... lalalala~

Ima Salsuzaima said...

hishhh..malas nak ulas benda politik ni..

Hanim Mahali said...

tergamam.... tak mampu nak komen apa-apa....

PinKy MoMMa said...

erksss..kalau betul sendiri jawab kt akhirat nanti..

kalau salah..alhamdulillah..

QaRr JaliL said...

no komen..mls nak taw..spe btul pun aku tak taw..

3# wordless wednseday

aizamia3 said...

tak tau sape betul sape salah.. tak pandai berpolitik..

tapi kalau betul.. bak kata Nabil 'lu fikirlah sendiri..'

Hans said...

aku pun no komen
kang kalau aku percaya tapi benda tak betul dosa plak
senang cakap sapa salah sendiri la ingat balasan
:-)

Wordless Wednesday #5

tia said...

dia bullshit!!

nur amalina athman said...

hmmm2.._______________

bahiyahaziz ; said...

speechless =X

Adam Idris said...

ermmm baca paper ni tulis yg tu jahat
bce paper lain kata yg tu pulak jahat

SAME JE KOTT kann
yg tu rasuah, yg ni xpandai mentadbir..
xtaulaaa...

hehe

trigyy said...

kurang asam... hohoo

mahirahnazlim said...

ape jadahnyer ish ish

Si GaJus!!! said...

yg bwh akan tetap bwh... yg atas terus bermaharajalela....ermmmm

cleverspider55 a.k.a alam1cinta said...

baca je tulisan kt paper tu sekadar tahu..
Jemput baca yg ni pulak-Bila Wanita Mulai Gersang

Along Usop said...

politik... ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...