terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday, 19 July 2011

Alhamdulillah Selesai Sudah

assalamualaikum wahai reader sekalian..


hurm.. sebelum tue.. atq nak bagi kata-kata semangat kat pinky momma setelah apa yang berlaku.. sabar ye mama.. insyaAllah ada rezeki lepas nie.. tabah ye.. Allah lebih sayangkan baby tue... sepupu atq pernah gak gugur.. 2 bulan lepas tue. die mengandung balik.. alhamdulillah.. jumaat lepas die dapat anak ke 4.. saba ye... segala yang berlaku ada hikmah disebaliknya.. Allah nak bagi hikmah yang lagi besar tue...

tepat jam 245 petang tadi.. dah pos da semua baju-baju yang members Sb tempah... huhuhu.. berjaya jugak menyiapkannya dalam masa yang terdekat.. hope semua dapat saiz yang betul...

takut gak ada yang tersalah saiz.. ada yang tak sampai... hope sape yang dah dapat baju tue.. please inform kat inbox FB atq ye.. bagi lega sikit hati nie bila tahu dah sampai semua...

cuma ada lagi 5 helai je yang tak berbagi lagi.. tue nak bagi by hand.. sebab rumah diowg tak jauh dari rumah atq.. sekangkang kera je.. kera kangkang lagi besar kot.. hehe.. yg tue kene tunggu waktu free atq la ye..

hurm.. pose hari nie.. hehe.. tinggal sehari je lagi.. kalau abs pose ari nie.. selesai sudah qada puasa.. hahaha.. lambat kan. hihihi.. disebabkan cuaca yang amat panas hari nie.. hilang semua tenaga nie.. terasa penat.. lagi-lagi masa uruskan hal pos baju tu..

hurm.. ok lah.. mau rest la.. daaaa


6 pengondam setia:

BRO_MONDAY said...

miss atiQ : alhamdulillah syukur...

cik pieja hut said...

nak tempah baju..tapi....hehe

Isteri Encek Bard said...

selamat hari raya atiq.. yey yey sok atiq dah raya

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh baju baru...jgn salah saiz dah ler..huhu

mahirahnazlim said...

yeay yeay eksaited suda nak dpt baju :)

tyka said...

yey yey dapat baju

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...