terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday, 19 July 2011

Ahli Kumpulan Gula-Gula ada Yang Bertudung

assalamualaikum wahai reader sekalian...




sape tengok wanita hari ini semalam.. 18 july 2011 punya tayangan?? yang pasal demam K-Pop tue.. korang tengok tak sampai akhir siaran..

semalam ahli kumpulan gula-gula dijemput untuk interview.. masa akhir rancangan tue.. kumpulan gula-gula buat show kejap..

pastu ada sorang dari ahli gula-gula yang pakai tudung.. pergh!! siyes buat malu orang bertudung.. pastu pakai skirt, pakai legging pakai boot paras betis.. macam pe je...dengan menari tergedik-gediknya.. nyampah gler...

atq cari gak gambar kumpulan gula-gula yang ada ahli die bertudung.. tapi tak jumpa.. hurm.. kalau ada.. nanti atq bagi tengok k..


20 pengondam setia:

angah said...

wahhh....cute..
tapi maksiat..:D

Miss Dolce and Gabbana said...

ada tengok semalam.Rasanya itu ahli baru kot.Agak2 la kalau minat gila dengan k pop.buat malu perempuan bertudung je.hish

Nor Azlin Jahaya said...

pelik2 jer mnusia skrg

MasyitahHassan said...

nanti jgn lupa bg taw sapa yg bertudung tuee

yad'z said...

astagfirullah.... benci betul dengan orang macam ni... tolonglah jangan menjatuhkan maruah kaum hawa,,, maluu,.. tersangat2 malu... ="(

AesyaZealous said...

bertudung??ahli baru ke ape??

forever love said...

angah: woah! cute la sangat.. haha

forever love said...

Miss Dolce and Gabbana: mungkin la.. sebab b4 nie tak pernah amik tahu sape diowg tue

forever love said...

Nor Azlin Jahaya: haha.. tahu takpe.. akk bukan manusia sekarang ke.? hihi

forever love said...

MasyitahHassan : nak try cari video die..

forever love said...

yad'z : tahu takpe.. pikir gebu sangat la peha diowg tue.. putih sangat la

forever love said...

AesyaZealous : tah la.. mungkin la kot

aizamia3 said...

ada dengar pasal pakai tudung ni tapi tak tengok pulah WHI tu..

kenapa pihak tv perlu masukkn juga dorang dlm rancangan tu ye..?

Sunah Sakura said...

nape tiba2 ada yang bertudung? 6 orang kan diorang... kat yang video tu pun 6 orang... ade yang da pakai tudung ye?

forever love said...

aizamia3 : sebab masa tue berbicara pasal demam k-pop.. tue yg die panggil gula2 tue

forever love said...

Sunah Sakura : tah la kak.. atq tak pernah kenal pun diowg.. mungkin la kot

Anonymous said...

bukan gula gula. tapi geli geli. haha

soooooour said...

sedang mencari info tentang ahli bertudung tu...^^

forever love said...

Anonymous: haha.. iye la kot..

forever love said...

soooooour : owh.. nty bgtaw ye.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...