terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday, 24 February 2011

aku geram dengan .... grrrrrr

assalamualaikum wahai readers sekalian

baru balik opice, then pi check duit dalam bank td...dengan harapan duit baki pinjaman dah masuklah...tapi gile-gile kecewa bila tengok baki dalam akaun....

janji dengan student nak bagi dalam masa 21 hari bekerja..hari bekerja ok..bayangkanlah..dahla bulan 2 nie banyak gile cuti..so..kira lah..dari 21 januari 2011 samapi 21 hari bekerja..bape lama...janggut pun boleh cukur 2 kali ok..gile lembab la...

aku bukan nak kondem or apa..cuma tolong la..semua benda keje lembab gler nak matilah...grrrr..naik darah nie...xleh ke buat keje tue cepat sikit?

budak universiti lain dah masuk dah duit diowg...x kan tempat aku belajar nie x masuk-masuk lagi....arghhh!!! lembab nak mampos!

padahal student xde ramai mana..10K pun xsampai lagi..pastu yang amk pinjaman yang sama dengan aku pun xdela ramai mana....damm!!

esok pagi..sampai je opice..aku nak call terus tempat aku belajar..aku nk tanya asallah lembab sangat masukkan duit ktorang...

tue sebab utama aku xnak sambung belajar kat tempat aku amik diploma nie..segala-galanya bikin panas je hati nie...dahla yuran mahal..pastu ada lak charge lain tue..grrrrr....

sekadar luahan perasaan marah aku je..xtaw nak luahkan kat sape...maaf korang....astagfirullah al-azim...

14 pengondam setia:

Hanim Mahali said...

Luahkan aje Atiq...Mungkin akan reda lepas ni... Sabaq erk... ^__^

Fakhrul1409 said...

meh nk tlg bankIn kan..haahaha

bantalbucuk said...

huhu..sabar2..jangan emosi sangat.."cantik luar..cantik dalam..senyumm.." hehe :D

forever love said...

Hanim Mahali: dah luah..lega semuanya..alhamdulillah

forever love said...

Fakhrul1409: betol? dalam rm1000 ++

forever love said...

bantalbucuk; dah selesai dah emosi nya..marah kejap je..xlama mana pun

Melur Jelita said...

Biasa la tu..nasib student kat mana - mana pun sama..dari dulu sampai la ni...kes yang samaaaa jer..

forever love said...

Melur Jelita; nie baru satu kak..ada lagi masalah diowg tue..xtaw la nape cmtue kak..

Fakhrul1409 said...

boleh ! xdak hal la..hahahaha..wei..p bce blog aku jp..pasal fb xbtooi...hahaha

forever love said...

Fakhrul1409: atq tuntut kang..baru taw...baca dah..komen pun dah

akmalhilmi said...

saba atiq saba
hik2
saboo jela yeeee

forever love said...

akmalhilmi : huhu..sabo jela kan..dah bersaba pun..hihi

erleena said...

haha begitu pns aty kan,smue student alami kowt :)

forever love said...

erleena: taw xpe..rasanya nie lagi teruk kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...