terhebat dari ...piouSpdosH..

Tuesday, 25 January 2011

hanjing tahu perasaan kita

salam wahai readers sekalian..

kali nie atq nak cerita pasal anjing lak..bukan nak mencarut or apa..cuma nak berkongsi cerita...

petang tadi..dalam kul 630 camtu la..atq bawak lah anak buah atq nie pi bersiar-siar dengan beskal..almaklumlah..die baru reti bawak beskal..so xcited lebih la kan....kali nie atq bawak die jauh sikit.biar die rasa puas...

pastu sampai la kat satu kawasan nie...ada anjing tengah duduk lepak kat tepi jalan..atq nampak anjing tue..tapi just pandang sekilas jela...time tue anak buah atq kat belakang..atq depan die...ada ke die pergi tengok anjing tue lama-lama...

pastu xpasal-pasal anjing tue nak kejar anak buah atq nie..dah la anak buah atq nie bawak beskal pun x stabil lagi..selamat masa tue ada tuan anjing kat luar..so selamat kat situ..selamat xdikejar anjing...fuhhh!!..anak buah atq bukan ny nak kayuh beskal time tue..die tolak pakai kaki...mau nages anak buah atq time tue..

nak tahu x..sebenarnya anjing nie..tahu perasaan korang terhadap die..kalau korang takut dengan die..lagi die nak kaco korang...kalau korang lari..lagi lah die nak kejar..so..kalo korang takot dengan anjing...jangan lalu kawasan yang ada die..kalau terpaksa gak..cuba buat selumber je...insyaAllah xpape...

perkara nie..sama gak dengan monyet aka beruk..spesis beruk nie pun camtue gak..xleh tunjuk yang korang takot dengan die...

selamat tadi xpape..kalau x..kat hospital dah kot malam nie..so..beringatlah erk..sebelum kene...

9 pengondam setia:

misz FaTiN said...

betol2.. klu nampak anjing,, jgn terus lari. nnt die kejar sampai tercabut kaki kita..hehe.. ;p

Ujang9897 said...

anjing tue hamba ALLAH gak

forever love said...

misz faten: huhu..taw xpe..dah la atq nie xsuke lari2...mau lain jadinya kalao anjing kejar..

forever love said...

ujang9897: of cuz la..sbb tue ada orang masa zaman nabi dapat masuk syurga sebab bagi minum kat anjing

shahsyaz said...

x buleh, x buleh...

sy klu nmpk anjing, terows pecut!!!

forever love said...

shahsyaz: huhu..depan die cover dulu..pastu baru lari..

iniialahaku said...

anjing tu pon nk berkawan gak tu..hehe

forever love said...

iniialahaku: haha..xmoh la kawan ngn anjing..nty kene samak

[FaDzLi aNaK dEsA zOnE @ FADZ] said...

Hanjing mcm ni memang HANJING!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...