terhebat dari ...piouSpdosH..

Monday 27 June 2011

Lagi Pasal Propaganda Illuminati, Yahudi, dan Freemason

assalamualaikum wahai reader sekalian...


atq dapat lagi event kat fb.. event die sekadar suruh tengok blog die.. cakap pasal Ringgit Malaysia ada simbol Illuminati..

hurm.. dari apa yg atq baca.. tak salah jika die nak bongkar perkara nie.. even perkara nie dah lama.. tapi manusia.. perkara lama mudah lupa.. lagi-lagi benda yang tak berkaitan... so... memang tak salah pun nak bongkar or cerita balik perkara nie... jangan lah marah orang yang buat event tue ye.. die hanya ingin berkongsi.. 

duit kan.. takkan disebabkan ada simbol berkaitan illuminati.. kita dah taknak guna duit tue.. abis.. nak bayar barang yang kita beli camne.?? guna duit syiling.?? sanggup ke bawak duit syiling sampai ratusan ringgit.. tue kalau beli barang dalam ratus-ratus.. abis.. kalau beli barang yang harga die ribuan ringgit.. nak bawak syiling banyak camtue.. mau kene tahan dengan polis.. disyaki songlap duit.. hurm..

tapi ini bergantung pada diri kita.. kalau taknak guna.. pandai-pandai la cari alternatif lain... tapi ada tak kita pikir... dalam kehidupan harian kita.. sekeliling kita... mesti ada orang buat SIMBOL-SIMBOL YAHUDI.. macam simbol rock.. simbol peace.. macam-macam lagi la simbol yang yahudi perkenalkan... kita tahu perkara nie.. tapi ada kita cuba untuk tidak menggunakannya.??

ada kita tegur orang jangan guna simbol-simbol camtu?? lagi kita buat adalah kan... so.. mana yang lebih utama untuk kita elakkan.?? pikir-pikirkanlah ye...


6 pengondam setia:

Unknown said...

inilah masalahnya.. create event satu hal.. cakap lagi pasal illuminati ni.. apa kita nak buat? makin suka la diorang sebab kita dedahkan pasal diorang..

fRaMe+LenSeS said...

mana boleh elak, elak la. mana tak ketahuan nak elak tu, takyah la dok buat gila. macam duit tu, kan? kan?

Datin Tyka said...

tanak msok campor. tatottt. hikhik

forever love said...

fA!Z : huhu.. mungkin sebab die create event tue. utk org ramai baca.. tapi tue.. dah banyak sangat event yg di create.. org jadi marah..

forever love said...

fRaMe+LenSeS : betul. mana yg boleh dielakkan.. elak la.. yg duit tue.. memang tak boleh nk elak.. kene guna dalam semua perkara

forever love said...

tyka : haha.. takpe2.. takyah masuk campur.. baca je.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...