terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday, 23 June 2011

Tak Suke Tengok Drama Melayu

assalamualaikum wahai reader sekalian..


hari nie.. hari pertama atq tengok cerita dewa cintaku.. pergh!! tak best langsung.. terus tukar chanel lain.. tah pape... 

sejujurnya,... atq tak suke tengok drama melayu.. filem melayu ok lagi.. sebab tue atq boleh tengok filem melayu kat wayang.. atq tak suke tengok drama melayu nie sebab.. mesti ada orang kaya yang melampau..

maksud melampau kat sini bukan apa.. satunya pasal harta.. konon sanggup beli kete sport yang gler mahal... pastu boleh upah orang main culik-culik.. bayar orang supaya tinggalkan anak die.. mak aiii.. bosan der... boleh dikatakan kebanyakkan drama melayu cmtue.. jalan cerita yang sama.. bosan.. bosan.. bosan..

dah takde jalan cerita lain ke.?? asyik-asyik kaya.. naik kete besar gler.. ada pangkat dato bagai.. huhuhu.. main control-control orang.. hurm... 

tah la.. drama melayu nie.. makin lama makin bosan.. dah tak best.. sekarang nie.. boleh dikira berapa cerita yang atq follow betul-betul.. yang lain tue..sekadar tengok kejap-kejap.. tengok 5 ke 10 min.. lari dah.. bosan..

maaf la ye kepada pengarah-pengarah drama melayu yang kat luar tue kalau terbaca entry nie.. haha.. hanya luahan hati je...

8 pengondam setia:

marfieyra said...

betol3 . setuju sgt . padahal kat malaysia ni bukan ramai sgt pun yang kaya raya mcm tu . haihh . kalau ye pun kaya agak2 la siket . ke sebenarnya tu menggambarkan realiti hidup orang sekarang . hanya pentingkan kekayaan and kuasa . huhu . btw, i'm new here . follow awak :)

oPiE iSa said...

Sya disini setuju!

Drama entah ape2. bosan kot. Movie melayu ok gak lah sebab 1.5-2 jam je. Nak layan drama melayu? Pergh, menyampah!

:)

Awak layan drama or cita cane? Barat?

Entri terbaru saya: Mampu ke MAMPUS

cik najihah said...

typical melayu..
bosan kan bile tengok alik2 cite plot yg same..

.::: mr IQ :::. said...

Sama la kita... :)

forever love said...

marfieyra : betul.. kalau ada pun.. takde la sampai camtu sekali... huhu.. dunia akhir zaman.. camtu la

forever love said...

oPiE iSa: drama tak layan sangat.. tengok cerita la.. tapi filem layan.. skrg nie lebih kepada horror movie la.. thriller pun ok gak.. cinta2 tak suke sangat

forever love said...

cik najihah : betul.. nk tunggu cter tue abs. lama bebenor.. pastu kadang2 ending tah pape

forever love said...

.::: mr IQ :::. : huhu.. tue la. hurm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...