terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday, 17 June 2011

Bakal Imam Muda Kecil

assalamualaikum wahai reader sekalian..


masa atq tengok-tengok home fb atq.. tiba-tiba terjumpa satu video... bagus betul video tue..



atq rasa umur budak laki tue dalam 3 ke 4 tahun.. bagus mak bapak die.. kecik-kecik lagi dah boleh ajar adik die baca iqra.. even hanya alif ba ta... 

anak-anak kita atau anak-anak buah kita.. ada tak macam nie.. kalau ada alhamdulillah.. kalau takde.. ajar la diowg baca dan kenali huruf-huruf al-quran dari awal.. jangan sampai tak tahu baca quran pulak nanti...



camni la gamaknya bila dah tua-tua baru nak belajar mengaji.. so.. pikir-pikirkan lah.. dan selamat beramal ye

11 pengondam setia:

tyka said...

comel je budak kecik tu...
same same kte buat perkara ini sebagai pengajaran ..

yad'z said...

sejuk perut ibu yang mengadungkan =)

al_hakim said...

ini tanggungjawab ibu bapa...

forever love said...

tyka: garang pun ye gak.. huhu

betul.. jadikan pengajaran.. jgn nak mnjakan anak.. sampai lupa pada al-quran

forever love said...

yad'z : insyaAllah

forever love said...

al_hakim : betul.. tanggungjawab untuk akhirat nty

PinKy MoMMa said...

alhamdulillah..terharunya ;)

forever love said...

PinKy MoMMa : sis pun kene jar anak cmni taw

Mejuez said...

Video last tuh..! Wahahahahah

Mejuez said...

http://www.mejuez.com/2011/06/shaman-is-hacker.html

forever love said...

Mejuez : video last tue la yg best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...