terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday 23 June 2011

" Wacana Entri Pertama Ku"

assalamualaikum wahai reader sekalian..


waaa.. PEMBAWA WACANA nak tengok entry pertama atq la.. malu nya nak tunjuk.. huhu... tapi takpe.. sporting der,, jom tengok apa entry pertama atq di arena blogging nie..

klik sini kalau nak join
"assalamualaikum...kawan2..petang nie paper last aku untuk final short sem nie...tp aku xyakin sangat sama ada aku boleh buat or x..tp aku kene yakinkan diri aku yang aku boleh...aku dah study..tp satu pe pun aku x paham...hahahhaahda macam xstudy kan..tp xpe..aku cuba buat yang terbaik untuk paper petang nie...huhuhuhu...chayok3 atiq" [READ MORE]

muhahaha.. malunya saya.. haha 

4 pengondam setia:

fRaMe+LenSeS said...

waahhh.. hihihi.. :) mcm mengimbau kenangan plak segmen ni kan Atiq. :)

Misty Melor said...

comel :X:X hehe. atiq sehat.. lama tak jenjalan ... :)

forever love said...

fRaMe+LenSeS: tue la pasal.. memang mengimbau.. malu je.. hihi

forever love said...

ukhti syikin : tue la.. ukhti pun senyap je.. hehe.. alhamdulillah sihat je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...