terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday, 17 December 2010

tuela..xdengar cakap lagi

huhu..hari nie hari ke ke-6 aku xsihat sebenarnya..huhu...selsema+batuk je..demam dah lepas da..yela..asyik minum air ais je..mana x selsema+batuk..hihi...

sepanjang aku xsihat nie..aku teringin gler nak makan aiskrim, air batu campur, benda-benda sejuklah kata kan..tapi disebabkan ada orang halang aku makan benda sejuk masa aku xsihat nie..aku tahan jela...yela..diowg halang aku sebab sayang kat aku..haha...korang ada x? mestila xdekan..hikhik...

tapi, hari nie, aku xtahan dah nak makan aiskrim..so masa aku kuar lunch tadi..aku beli la aiskrim..degil punya pasal..aku ingat je pesan-pesan orang yang sayang aku..diowg xnak aku sakit..hihi.tapi biasa la..orang yang pesan tue jauh..xde depan mata aku..so aku langgarlah pesanan diowg tue...haha

dan akibatnya, tekak aku makin gatal, hidung aku semakin banyak cecair yang x diperlukan....haha...batuk aku semakin menjadi + pening kepala aku lepas makan aiskrim nie..hihi...biasa orang degil, kenelah tanggung sendiri kan.? ubatnya? aku xbawaklah pulak..tunggu petang nanti jela aku makan ubat..kalau ingat..hihihi..

nie la aiskrim yg aku makan td..sedap gler kot..yela lama xmakan aiskrim kan

p/s: maafkan akak ye adik-adikku...akak nie degil..susah nak dengar kata..hehe

5 pengondam setia:

✿ CikCimi said...

eh bole cepat sehat kalau mkn eskem.
:P

Cik Aien said...

setiap penyakit ade penawar. Aiskrim pun slh 1 penawar haha!

Ain Atika said...

hahhaha...babap lah kalau degil kan...bak meh eskrim tuh..haihh..

whitecappuccino said...

lorrr! demam pun makan eskrim?? mng degil nih!

forever love said...

cik mimi: huhu...kadang2..selsema boleh la..kalo demam..xleh kot.haha..

cik aien: haha..xsemua orang..atq xcmtue kot..hehe

ain atika: hehe..dah abis la..tgl gambar je..tue pun pinjam dr pokcik google

whitecappucino: hehe..dah degil..nk buat cmne..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...