terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday 10 December 2010

gile game

haha...aku mmg kaki gme..gile game..kalo ngntuk..main la game pape..mesti ilang ngntuk...kalo dalam mood bengang..main game gak..kadang-kadang sbb main game..waktu tido pun boleh postpone..haha...

dulu kalo game kat fb nie..semua aku layan..like FARMVILLE, FISHVILLE, PET VILLE, TREASURE ISLE, FRONTIER VILLE, CAFE WORLD..byk lg la yg aku layan..yg aku tulis nie sbb aku sllu main..hehe..sekarang dah xlayan dah..xde masa la nk jaga tanaman tue, xde masa la nk cari harta karun, bg ikan makan, mandikan pet..haha...

tapi....

sekarang aku tengah gian main BUBBLE SPINNER..game relex..tp memerlukan strategi utk dpt mark byk..hehe..ada gak aku layan game lain selain bubble spinner tue..tp xdela aku gian nk main sgt yg lain tue..hehe..pernah tgk x.? meh aku tunjuk gambarnya..hihihi...

nie lah permulaan gamenya...



nie mark aku..top high score lagi

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...