terhebat dari ...piouSpdosH..

Saturday, 18 December 2010

Segmen : Dulu aku nakal ! (reedit)

maaf atas kesilapan teknikal yang berlaku..dah banyak kali dah terjadi tulisan atq nie xboleh dibaca..pasni kene buat standard je tulisan..nanti jadi macam nie...huhu

nie dari entry aku budak nakal..tapi disebabkan ada blogger yang x boleh baca..atq buat sekali lagi..tp xde la header abg ben erk..hehe...nak tgk yg original entry..klik sini ya kawan-kawan

1. nama sekolah erndah dan sekolah menegah termasuk tahun

- sk tanjung keramat (97-01), sk seksyen 6 shah alam (02)
- smk agama kuala selangor (03-07)


2.
Aktiviti ko kurikulum yang korang ceburi

- bola jaring
-badminton
-bola tampar
- rejam lembing


3. Jawatan yang di sandang dulu

- pengawas sekolah merangkap mawas kat sekolah
-setiausaha PBSM & kelab bimbingan dan kaunseling
- naib pengerusi kelab bola tampar


4. Nama guru kesayangan korang

-semua cikgu yang ajar aku lah

5. Subjek paling disukai dan tak suka

- selain subjek yang xsuka
- subjek science n bahasa inggeris


6. Kawan baik masa sekolah

-satu kelas kawan baik saya, termasuk junior, siap ada adik angkat lagi..hehe

7. Cita cita masa sekolah dulu

- hahahaha..banyak..x terkira

8. Artis feveret masa sekolah dulu

- xde..semua aku layan..sekarang pun sama

9. Perkara yang paling tak dapat dilupakan masa sekolah

- of course kerjasama semasa sambutan hari guru, masa form 5


10. Jika dapat kembali ke zaman persekolahan , apakah yang ingin korang lakukan

- kalau boleh..memang nak sangat kembali ke zaman sekolah...hihi...nak lepak2 dengan kawan..bergurau senda...duduk asrama memang best. kehidupan zaman sekolah lagi best dari kehidupan zaman universiti

11. Ceritakan kenakalan yang tak dapat dilupakan sewaktu sekolah dulu

- kene sebat dengan ustaz saeer, guru disiplin kat betis+atas kepala sebab fly lepas abis pmr dulu..ramai yang kene...lepas perhimpunan pagi isnin..kene tunggu..satu batch..yang kene sebat pun hampir separuh batch kitorang..memang semua pakat fly time tue..huhu..ingatkan yang balik hari sabtu xkene...rupa-rupanya kene gak..sebab ustaz suruh exco asrama check dorm..sapa yang balik...ahaha..memang xleh lupa..ada birat time tue..tp sekarang da xde da..nakal x.?

p/s: maaf ats kesulitan :(

3 pengondam setia:

Rozuan Ismail said...

ha..baru boleh baca..huhu..tahniah atas inisiatif anda..pengawas sekolah?mesti garang ni..hehe..kena sebat ngan ustaz..nakal sangat ni

faraheleena said...

ustaz saeer terbeq lah!hehe

forever love said...

rozuan: xdelah garang..xcaya tanya kawan2 saya..hehe...tuela..baru nk buat jahat..dah kene

faraheleena: taw xpe..ustaz saer mmg terbaik..xpernah dibuat orang kn.?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...