terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday 3 December 2010

orang cerita pasal harga minyak & gula naik, aku cerita pasal PLKN

aku baru je sampai kat umah yg aku rindu sangat2...dsah 2 minggu xbalik la kate kan...hee~..masa dalam perjalanan balik td..aku dengar la radio HOT FM..dalam segmen bengang...

ada la sowg budak laki tue..skrg nie tgh SPM la..so nk jadikan cter..budak laki nie dapat PLKN siri pertama tahun depan...

yang jadi masalahnya..die bengang sebab dapat siri 1 tahun depan..ada ke die nk mintak siri 2..bg siri 3 xnk..kononnya utk budak bermasalah...hurm..alasan die senang je..die nk ENJOY...haha..alasan xmunasabah langsung..alasan die lagi..dah 5 tahun DUDUK DALAM SANGKAR..pi PLKN pun nanti DUDUK DALAM SANGKAR..patut x patut alasan budak nie...??

meh sini BEKAS PELATIH PLKN bagi nasihat...PLKN nie best...enjoy je..xrasa pun dok dlm sangkar ke..dalam bekas ke..dalam jail ke...steady meady je...relex je...cuma ikut cakap jurulatih kat sana..jgn nak tunjuk OTAI...aku nie siap jadi pelatih kesayangan lagi masa kat kem dulu..amacam hebat x.?? hehe..bukan aku la..geng2 aku..

cuba amik yg positive pasal plkn nie..jgn pikir yg negative je..mmg la lama2 nanti jadi negative...manusia..manusia..suka sangat benda yg negative..yg positive xnk lak suka...xpaham..xpaham..hurm...

nie kem aku..kat pedalaman..dalam kawasan ladang kelapa sawit..6km dari jalan besar..dr bandar..lagi jauh..badan aku fit time neyh

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...