terhebat dari ...piouSpdosH..

Saturday, 25 December 2010

pantai remis

salam readers semua..

akhirnya atq berjaya juga menjejakkan kaki ke pantai remis, jeram buat kali yang tah keberapa..haha..dah banyak kali dah pergi sana...tapi kali nie atq bukan pergi dengan family, tapi dengan adik angkat atq..sanggup pergi amik die kat rumah..sebab dah janji dah dengan die sebelum die masuk sem baru nie..hehe

kalau kat pantai remis tue, yang sedap nya kompem lah seafood die, tapi tadi atq makan kerang bakar je..tue je yang mampu..lepas makan kerang tue, pe lagi, tengok matahari terbenamlah..memang lawa pemandanganya...yela..kat pantai kan..mesti la lawa...jom cuci mata dengan gambar yang atq amik..xbanyak pun..sikit je..



muka kelaparan..tengah tunggu nak waiters amik order

pemandangan sekitar pantai remis..cantekkkan?

bergambar dengan iera..

faten & iera tengah makan aiskrem..atq?? xmakan kenyang sangat dah..

7 pengondam setia:

mian said...

wey.nak gak ko blanje aq kerang bakar.hehe

forever love said...

utk ko..aku bakar sendiri kerang..hehe

Pink Pearl Lady said...

cantiknya permandangan..... tenang jerr rasa...

Ein Auzai'y said...

best nyer....berjalan-jalan....

forever love said...

pink pearl lady: tuela..kalo stress2..boleh pi sana..tgk gelagat org pun dah cukup

ein auzai'y: hehe..mmg best..tp penat bwk kete sndiri..even dekat pun

misz FaTiN said...

best kan dok kan tepi pantai mkn eskrem..hehehe.. :)

forever love said...

diowng yg makan..atq makan pun..tolong belanja je...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...