terhebat dari ...piouSpdosH..

Monday 2 August 2010

~K.E.D.E.G.I.L.A.N.K.U.~ K.E.R.I.N.D.U.A.N.K.U.~

hari nie aku nk cter pasal desil aku lak..assalamualaikum semua sebelum memulakan bicara..aku rasa diri aku ni degil..tp kawan2 aku ckp..xdela degil..biasa je..aku rasa aku degil sebab:-

1: akk aku suruh aku mam ikut masa, tp aku xikut gak..kalo aku rasa nk mam..aku mam la..

2: akk aku pesan,,jgn lpe mam ubt, tp aku buat ingt2..buat2 lupa..

3: akk aku pesan..jgn minum air gas..nty sakit perut, tp aku..minum gak.time die balik umah..

4: akk aku pesan..jgn mnd lewat2, tp aku mnd gak lewat..

5: akk aku pesan..kalo sejuk..pakai stokin..pakai selimut..pelahankan kipas, tp aku hanya buat pakai stokin je..

6: akk aku xbg aku derma darah, tp aku pujuk die sampai die bg aku derma darah..hehe

7: akk aku pesan..jgn beli kan die pape, tp aku belikan juga apa yg aku makan utk die..

8: akk aku pesan..kalo nk mam wafle..kene mam nsi dulu, tp aku kdg2 xmam nasi..aku mam wafle je..

9: akk aku pesan..tido awl, tp aku sllu tido lmbt..tue dulu2 la..skrg lg awl dr die..haha

10: akk aku pesan..kalo ada masalah ngn partner..bgtaw je lecturer, tp aku lebih senang cter kat die..

tue antara pesanan2 die kat aku..tp aku ambil xendah pe je die ckp..maaf ye kak..adk nie terlalu degil..sampai sekarang akk pun malas nk pujuk adk dah..malas nk tegur adk..mls nk ingtkan adk...mls nk pakse adk..maaf sgt2..adk taw akk risau pasal adk..walaupun akk xtunjuk yg akk risau pasal adk..

maafkan adk sbb selalu menyusahkan akk..selalu xdgr akk kte..walaupun adk xdgr kte akk..tp adk akn cbe dgr..tp sikit2 lah..

lg satu..akk pun setujukan adk nie cm gangster..adk xkisah pun diowg nk ckp pe..mmg adk nie ganas...lasak..xtaw cmne nk ubah..sampai ada kawan adk mntk nana carikan spesial BF..semata-mata utk adk berubah jd lembut..jd perempuan sejati..adk xkisah pun diowg ckp pe..sbb tue mmg diri adk dr dulu..tp adk akn cube berubah..sikit2..

5 tahun lg..kalo akk jumpe adk..myb akk dah xkenal kot..adk dah jd lemah-lembut..ank pn mungkin dah keliling pinggang..haha..*beragan je aku nie..tp xpe..impian adk tue..hehe..insyaAllah..doakan adk boleh ubah diri adk erk..

terima kasih sebab sanggup layan perangai adk yg tah pape nie..sanggup dgr pe yg adk cter..cter yg mgarut2 selama berjam..adk akn rindu akk..ble adk dah xde dekat ngn akk..mgkn adk akn terasa kejauhan akk dr adk...


adk akn rindu akk

1: adk akan rindu ble akk gelak

2: adk akan rindu akk ble akk buat muka marah kat adk

3: adk akan rindu ble akk tarik adk utk lari dr kucing

4: adk akan rindu akk ble akk asingkan sayur dari nasi

5: adk akan rindu akk ble akk ckp ok fine!

6: adk akan rindu akk ble akk ketuk adk

7: adk akan rindu akk ble akk cubit adk

8: adk akan rindu akk ble akk suruh adk tido betol2

9: adk akan rindu akk ble adk nk selimutkn akk time akk sejuk

10: adk akan rindu akk ble akk pegang tangan adk time jalan

11: adk akan rindu akk ble akk urut tgn adk yg sakit

adk akan rindu semua tue

nielah akk yang aku maksudkan..SITI NADZIRAH..walaupun kami xde pape hubungan...aku dah anggap die macam akk aku sendiri..aku syg die mcm aku syg diri aku..mcm aku syg family aku..sbb tue..apa yg die rasa..aku dapat rasa..aku sayang die sgt...Allah jangan pisahkan die dari aku..aku xsanggup terima perpisahan dgn die.. (◑﹏◐)

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...