terhebat dari ...piouSpdosH..

Thursday 19 August 2010

salam 9 Ramadhan

alhamdulillah..hari ini telah masuk hari ke-9 ramadhan..lg 21 hari je lagi untuk umat islam merayakan kejayaan selepas sebulan melawan nafsu..sesiapa yang xdapat melawan nafsu tue...syaitan dah didik awal2 lg supaya macam diowg..haha...jgn marah erk..nway..sapa yang dah ada tinggal puasa tue..jgn lupa ganti nanti..siapa yang xde tinggal lagi tue..jangan sengaja ditinggalkan..lainlah perempuan..huhu

hari nie aku rasa rehat sikit..sebabnya aku dah pulun 3 hari untuk final exam..paper aku berderet-deret selama 3 hari..penatnya..hanya Allah yang taw..paper 1st memanglah bersedia..paper 2nd dah kurang dah persediaannya..paper 3rd lagi berkurang..tp alhamdulillah aku dah buat yang terbaik..sekarang tinggal tawakal je..

pagi nie..aku kene kemas barang..malam nanti..angah nak amik barang aku yang terlalu banyak tue..minggu depan hantar lagi barang bawak balik..tapi tuan nya xbalik2 gak..isk3..insyaAllah tuannya balik gak..time nuzul Quran..

sebelum fikirkan paper terakhir nanti..kene fikir pasal FYP dulu..satu lagi benda yang paling aku *sayang..hurm..dah terlalu penat dengan FYP nie..semoga berjaya atiq n the geng..xlupa gak kat team satu lagi..nana n the geng..do the best k..

dahla..aku nk sambung kemas barang nie..

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...