terhebat dari ...piouSpdosH..

Friday 13 August 2010

RAMADHAN KE-3 KU

hari nie dah masuk ramadhan ke-3 bagi semua umat islam (kalo xsilap la)..dan hari nie merupakan hari yg palin xbest bg aku..

pg td..ibu mesej

"maklang buat buka pose kat umah die ari ahad nie..dtg la..bincang ngn nadia cmne nk balik"

aku reply la

"atq xbalik umah kot..terus dr kolej"

ibu reply balik

"kalo sekali dengan nadia kan elok..nak lain2 pulak..ai seronok bebenor la tue.."

aku reply lagi

"bukanla..atq nk study..exam 3 hari berderet..ari isnin sampai rabu"

ibu reply lak

"ok..xyah balik.."

aku reply

"atq terus pi umah maklang ari ahad nty..balik kuis atq tompang nadia"

time nie..semua roomate aku tido..pas diowg bangun..aku tanyala ejat..die pi umah makcik die kat KKB..nana balik umah die..elin pun buka pose kat KLIA..akk balik dah pg td..fara pn balik gak..kak wa dah selamat sampai kat terengganu..

dan hari nie..aku bakal buka puasa keseorangan..tido pun keseorangan...sahur pagi esok pun keseorangan..

esok kalo aku rajin..aku gerak la balik shh alam..kalo x..sama la cm ari nie..

kali pertama aku buka dan tido sowg2..huhu..sayu je rasa hati nie..sebabkan exam..aku sanggup korban masa balik aku..aku target dekan utk sem nie..so..kene la berkorban..

sabarlah wahai hati..hari nie buka keseorangan..jgn bersedih ya wahai hati..:(

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...