terhebat dari ...piouSpdosH..

Saturday 21 August 2010

setelah 3 minggu

semalam time aku nk duduk tahiyat awal..asallah aku rasa kat kaki aku nie sakit sangat...sekarang dah membengkak sikit dah..

xsalah aku la..nie semua akibat aku kaki aku terhantuk masa pakai kain telekung..then kene lak botol air..kat tempat yang sama...

dah 3 minggu kene..nie baru rasa sakitnya..time jalan mmg lah xsakit..tp time nk solat..hanya Allah yang tahu betapa sakitnya...aku rasa dah macam nk solat duduk..tapi aku still boleh lagi bertahan untuk solat berdiri..

mungkin ada hikmah disebalik kejadiaan nie..Allah nk uji aku time bulan ramadhan nie..aku dah amk langkah berjaga2 dah..aku dah buat apa yang akak aku suruh..die suruh sapu minyak..urut2 sikit..sekarang nie.kaki aku tengah berbalut..xnak bg angin masuk lg..nty lagi bengkak..thnx tue iena momo sebab bagi atq bandage tue..


terpakse balut utk kurangkan bengkak

0 pengondam setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...